نماينده مردم سلماس در مجلس:

تصمیم گیری‌های جناحی منجر به رکود کشور شده است

تصمیم گیری‌های جناحی منجر به رکود کشور شده است

گروه خبر:عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تصمیم تصمیم گیری‌های جناحی منجر به رکود کشور شده است و امروز مجلس در پیچ تاریخی مهمی قرار گرفته است و باید CFT را تصویب کند.
به گزارش آرازآذربایجان ، در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی شهروز برزگر نماینده مردم سلماس در مجلس در موافقت با گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم اعاده شده از سوی شورای نگهبان، گفت: برخلاف اظهارات آقای دهقان، در زمان تصویب این گزارش، تعداد اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به حد نصاب رسیده بود و ما عدد داشتیم.
وی ادامه داد: در آن جلسه اعضای کمیسیون بر مصوبه قبلی اصرار داشتند و تاکید کردند که اگر شروط ما را نپذیرند، عضو CFT نخواهیم شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: در آن جلسه نمایندگانی از شورای نگهبان و همچنین مخالفان و موافقان CFT حضور داشتند و همه به صورت کارشناسانه نظرات خود را مطرح کردند.
برزگر گفت: در شرایط فعلی کشور و در شرایط تحریم، ما نباید بهانه به دست دشمن دهیم و لازم است که نمایندگان به این موضوع رای مثبت دهند. چرا که برخی از مواد این لایحه به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شده و هیچ ماده ای برخلاف قانون اساسی تصویب نشده است.
وی با تاکید مجدد بر اینکه نباید با دست خودمان خودتحریمی کنیم، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی و اوضاعی که باید فروش نفت انجام دهیم و شرایطی را فراهم کنیم که دلار فروش نفت به کشور بازگردانده شود، نباید بهانه به اروپا و آمریکا دهیم و شرایط به گونه ای نباشد که آنان بگویند چون عضو CFT نیستیم، شرایط تحریم ایران بیشتر شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: با تصویب نکردن لایحه الحاق ایران به CFT به سمت خودتحریمی می رویم و در مسیر دشمن قرار می گیریم و بهتر است با تصویب آن بهانه ها را از دشمن بگیریم.
وی با تاکید بر اینکه نباید مسببان مشکلات مردم نمایندگان باشند، خاطرنشان کرد: در جلسه کمیسیون امنیت ملی همه نظرات به صورت کارشناسی اتخاذ شده است و بر اساس برخوردهای سلیقه ای و جناحی نبوده چرا که این نوع برخورد به ضرر مردم است.برزگر گفت: ما منابع فراوانی داریم و باید به خوبی از آن استفاده کنیم اما متاسفانه تصمیم گیری های جناحی منجر به رکود کشور می شود و امروز مجلس در پیچ تاریخی مهمی قرار گرفته است و باید این لایحه را تصویب کند.
Arazazarbaijankhabarname@gmail.com

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱ ق.ظ

دیدگاه


+ 8 = دوازده