- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

تصادف در جاده “خوی- جلفا” یک فوتی و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت

Posted By admin On آبان ۳, ۱۴۰۲ @ ۲:۱۴ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه,خوی | No Comments

آرازآذربایجان،فرمانده انتظامی شهرستان خوی از وقوع تصادف رانندگی بین یک دستگاه خودرو سمند و مینی بوس با یک فوتی و ۴ مصدوم در مسیر “خوی -جلفا”، خبر داد.
سرهنگ کیومرث پاکدل با اعلام این خبر گفت: شب گذشته یک دستگاه سمند دارای محموله قاچاق با سرعت زیاد قصد عبور از ایستگاه بازرسی “ایواوغلی” را داشته است.
وی افزود: به علت سرعت زیاد و انحراف به چپ خودروی سمند، با یک دستگاه مینی بوس در محور “خوی- جلفا” برخورد که متاسفانه راننده آن به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۴ نفر از سرنشینان مینی بوس نیز زخمی که توسط عوامل امدادی و انتظامی به مراکز درمانی سریعا منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان خوی در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از خودروی سمند، محموله البسه به صورت قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف و ضبط شد.
سرهنگ پاکدل اظهار کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان از عملکرد پلیس است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af%d9%81-%d8%af%d8%b1-%d8%ac%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%ae%d9%88%db%8c-%d8%ac%d9%84%d9%81%d8%a7-%db%8c%da%a9-%d9%81%d9%88%d8%aa%db%8c-%d9%88-%db%b1%db%b4-%d9%85%d8%b5%d8%af%d9%88/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.