تشکیل ۱۶۴ پرونده تخلف اقلام بهداشتی در آذربایجان غربی

تشکیل ۱۶۴ پرونده تخلف اقلام بهداشتی در آذربایجان غربی

آراز آذربایجان-– رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از تشکیل ۱۶۴ پرونده تخلف در زمینه اقلام بهداشتی طی ۸ ماه گذشته سالجاری در استان خبر داد.
غلامرضا بابایی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نیاز جامعه به اقلام بهداشتی و ضدعفونی افزود: با شیوع این بیماری بازرسی در این خصوص تشدید شده و در طول ۸ ماه گذشته ۵ هزار و ۲۹۵ مورد بازرسی در این بخش انجام شده است.
وی با بیان اینکه در نتیجه این بازرسی‌ها ۱۶۴ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال تشکیل شده و به مراجع قضائی معرفی شده است، عنوان کرد: در نتیجه این بازرسی‌ها ۹۶۹ لیتر الکل طبی، ۳۴ هزار و ۱۰۱ عدد ماسک پزشکی، یک هزار و ۴۴۳ بسته دستکش، ۱۲۰ عدد ژل ضدعفونی و ۷۲۹ لیتر محلول ضدعفونی از متخلفان کشف شده است.
بابایی با اشاره به بازرسی و گشت‌های مشترک با ادارات ذیربط اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸۵ گشت مشترک با تعزیرات حکومتی، ۶۵۹ مورد با اداره کل دامپزشکی، ۱۶۴ مورد با جهاد کشاورزی، ۱۶۶ مورد با شبکه بهداشت و درمان انجام شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در مجموع ۲ هزار و ۳۴۳ مورد گشت مشترک با نهادها وادارت ذیربط انجام شده که در مجموع ۷۷۵ پرونده به ارزش بیش از ۳۸ میلیارد ریال تشکیل شده است.
بابایی، اقلام بهداشتی، کالاهای اساسی، نان، واحدهای صنفی، کود، سم، مرغ و لوازم خانگی را از مهمترین گروه‌های کالایی مورد بازرسی در استان برشمرد.

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۳ ب.ظ

دیدگاه


پنج − 3 =