استاندار:

تسریع در پرداخت وام ازدواج باید در اولویت کار بانک ها قرار گیرد

تسریع در پرداخت وام ازدواج باید در اولویت کار بانک ها قرار گیرد

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی گفت: تسریع در پرداخت وام ازدواج جوانان باید اولویت اول بانک ها باشد.
قربانعلی سعادت در بیست و دومین جلسه ساماندهی امور جوانان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: در حال حاضر بیش از ۱۳ هزار جوان در صف انتظار برای دریافت وام ازدواج هستند که تمامی بانک های عامل باید این مهم را در اولویت کار خود قررار داده و تا پایان شهریور ماه سال جاری به متقاضیان وام ازدواج اعطا کند . وی ادامه داد: بانک های عامل روزانه به درخواست وام ۵۲۰ نفر از متقاضیان وام ازدواج رسیدگی می شود .
وی با اشاره به اینکه باید زمینه ازدواج جوانان فراهم شود اظهار کرد: فراهم کردن زمینه ازدواج برای جوانان فقط محدود به تامین وام ازدواج نیست، سایر مسائل و مشکلات جوانان از قبیل اشتغال و مشکن را نیز ریشه یابی کرده با کمک دستگاه های اجرایی به حل مسائل جوانان بپردازیم . سعادت خاطر نشان کرد: متاسفانه وحدت دستگاه های اجرایی استان در خصوص سازماندهی امور و مشکلات جوانان بسیار ضعیف عمل می کند و در این راستا نیز اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان متولی این امر باید توجه جدی به فعالیت ۱۴ بانک عامل استان داشته و مسائل تامین وام ازدواج جوانان را مورد پیگیری خود و سایر دستگاه ها قرار دهد .
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های استان برای حل مشکلات جوانان و فراهم کردن زمینه ازدواج آنها بهره مند شویم اذعان کرد: باید امکانات دیگری از جمله تالار ها و رستوران ها را نیز با هزینه کم در اختیار جوانان قرار دهیم تا از این بابت نیز دچار مشکل نشوند . به گزارش آرازآذربایجان به نقل از ایسنا، گفتنی است در پایان این جلسه نیز نمایندگان برخی سازمان ها از جمله بانک ها، سازمان های مردم نهاد، بیمه_ها، بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید به ارائه پیشنهادات خود پرداخته اند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۷ ق.ظ

دیدگاه


9 + = پانزده