نماينده مردم اروميه در مجلس:

تروریست ها قصد اختلاف افکنی بین اقوام کشور را دارند

تروریست ها قصد اختلاف افکنی بین اقوام کشور را دارند

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی اهواز گفت:دشمن تلاش می کند تا به بین اقوام مختلف این مرز و بوم اختلاف و تفرقه بیندازند ولی هیچ گاه به هدفش نخواهد رسید.
به گزارش آرازآذربایجان ، روح الله حضرت پور طلاتپه؛ در خصوص حادثه تروریستی اهواز با محکومیت این حادثه تروریستی، گفت: بنده به عنوان خادم این ملت به مردم خوزستان به ویژه حادثه دیدگان و خانواده های شهدا تسلیت عرض می کنم.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: منافقان و کسانی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به اقدامات تروریستی می زنند و تلاش می کنند که به بین اقوام مختلف این مرز و بوم اختلاف و تفرقه بیندازند هیچگاه به هدفشان نخواهند رسید و مردم ایران اتحاد و همدلی خود را از دست نخواهند داد.
وی بابیان اینکه مردم ایران و به ویژه مردم خوزستان ۸ سال جنگ تحمیلی را تجربه کردند افزود: مسئولان امنیتی و نظامی ما باید همه ابعاد را به صورت کامل رصد می کردند زیرا توییت_هایی مبنی بر اینکه دشمن قصد عملیات تروریستی را دارند را از چند روز قبل اعلام کرده بود.
نماینده مردم ارومیه ضمن تشکر از نیروی نظامی و انتظامی که در مدت زمان کمتری این ۴ تروریست را به هلاکت رساندند عنوان کرد:باید برنامه ریزی های بیشتری برای امنیت مرزها بیندیشیم تا نیروهای نظامی در مرزها موضوع امنیت خود را افزایش دهند.
حضرت پور تاکید کرد: باهمبستگی و همکاری مسئولین و مردم همیشه در صحنه، اتفاقاتی از این قبیل، تنشی بین مردم، مسئولین و نظام ایجاد نکرده و خواهد کرد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷ ق.ظ

دیدگاه


هشت − 5 =