- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

تردد نوروزی در جاده‌های آذربایجان‌غربی ۵۲ درصد کاهش یافت

Posted By admin On فروردین ۱۷, ۱۳۹۹ @ ۱:۰۵ ب.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آراز آذربایجان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: تردد جاده‌ای طی نیمه نخست فروردین در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد کاهش یافت و به حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تردد رسید.
ارسلان شکری افزود: در حالی که طی روزهای اول تا پانزدهم فروردین سال گذشته بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تردد نوروزی در استان ثبت شده بود، این رقم امسال به کمتر از سه میلیون و ۵۰۰ هزار تردد رسید.
وی همچنین از کاهش ۶۲ درصدی تردد نوروزی در جاده‌های آذربایجان‌غربی پس از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد و اضافه کرد: بین روزهای هشتم تا پانزدهم نوروز امسال تنها یک میلیون و ۶۰۰ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شد درحالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته بیش از چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تردد بود.
وی بیان کرد: این آمار نشان می‌دهد که در نوروز امسال روزانه به طور متوسط ۲۳۳ هزار تردد و در روزهای پس از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی حدود ۲۰۰ هزار تردد ثبت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: این در حالی است که متوسط تردد روزانه طی نوروز سال گذشته در جاده‌های استان حدود نیم میلیون تردد بود که امسال کاهش چشمگیری یافته است.
طی نوروز بیشترین میزان تردد در جاده‌های آذربایجان‌غربی و کشور ثبت می شد که امسال با توجه به شیوع کرونا، این ترددها بسیار کمتر شده است.
مسوولان نیز همچنان کاهش تردد را در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا به مردم توصیه می‌کنند.
طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای کاهش ترددهای بین شهری و بین استانی از روز هشتم ماه جاری طراحی و اجرا شده و تا ۲ هفته نیز ادامه دارد


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%aa%d8%b1%d8%af%d8%af-%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%b2%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%ac%d8%a7%d8%af%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d8%ba/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.