- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

تردد بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی

Posted By admin On فروردین ۷, ۱۴۰۳ @ ۱۲:۲۶ ب.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آرازآذربایجان،مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی پایانه مرزی رازی را با بیش از ۶۰ هزار تردد مسافر، پرتردد ترین پایانه مرزی استان عنوان کرد.
ایرج دست نشان افزود: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر ایرانی و خارجی، ۴۲۷ اتوبوس و ۷۸۰۵ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند.

این مسئول یاد آور شد: بعد از پایانه مرزی رازی، پایانه مرزی بازرگان با ثبت تردد ۳۹ هزار و ۶۲۷ تردد و ۱۲۹ اتوبوس و ۲۶۸۶ دستگاه سواری در رتبه دوم بیشترین تردد ها در بین پایانه های مرزی استان قرار دارد.
وی ادامه داد: پایانه های مرزی سرو با ۱۸ هزار و ۸۵۷ مسافر و تمرچین با تردد بالغ بر ۱۸ هزار مسافر نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در دوازدهمین روز از اجرای طرح نوروزی ۴۵ دستگاه اتوبوس و ۶۳۶ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند، اظهار کرد: همچنین در این روز، در مجموع ۱۵ هزار و ۳۶۶ مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند که پایانه مرزی رازی با ۷۱۶۹ مسافر بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%aa%d8%b1%d8%af%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%ba-%d8%a8%d8%b1-%db%b1%db%b4%db%b7-%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%b1-%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%be%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.