معاون سياسي امنيتي استاندار:

تربیت نیروی انسانی مهمترین راهکار دستیابی به توسعه است

تربیت نیروی انسانی مهمترین راهکار دستیابی به توسعه است

گروه خبر: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: به آموزش و پرورش نباید نگاه هزینه ای داشت افزود: آموزش و پرورش وظیفه کشف و رشد و بالندگی استعداد ها را دارد و تربیت نیروی انسانی مهمترین فاکتور برای پیشرفت و توسعه کشور است.
به گزارش آرازآذربایجان ، علیرضا رادفر در آیین تودیع و معارفه آیین تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اظهارداشت: برای رشد و پیشرفت نیازمند بسترها و پیش نیازهایی هستیم و یکی از این پیش نیازها نیروی انسانی است .
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: باید در دانش اموزان روحیه حل مسئله،عدالت خواهی و چگونگی ارتباط با سایرین را در کنار اموزش علوم دیگر تقویت کنیم چراکه دانش اموزان امروزه انچنان اجتماعی نیستند.
وی با بیان اینکه اگر کشورها را به عنوان سازمان بزرگ در نظر بگیریم تربیت نیروی انسانی نیاز اصلی کشورهاست افزود: چیزی که در جامعه ما باید به آن عنایت شود این است که سرمایه گذاری برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز از بستر آموزش و پرورش تربیت می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهارداشت: اما کشورهای پیشرفته در این مسیر گام برداشتند و باور کردند که سرمایه گذاری در این نهاد یک سرمایه گذاری بلند مدت است.
رادفر خاطرنشان کرد: باید نگاه هزینه ای به این نهاد را اصلاح کرد چراکه این نهاد مکان تبدیل انسانهای مستعد به انسانهای متفکر، کارآمد و چالشی است.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش حقی است مثل حق حیات است و در بحث اموزش باید مقداری بازنگری شود گفت: آموزش و پرورش در کنار آموزش علوم نظری دانش آموزان را با هویت و منافع ملی، مهارت های زندگی، ارزشهای اسلامی و انقلابی ، مقام شامخ شهدا، ارتباط با دیگران و اجتماعی شدن آشناتر کند.
معاون استاندار آذربایجان غربی عنوان کرد: بخاطر زحمات معلمین در تربیت فرزندان ایران اسلامی در برابر فرهنگیان حاضر در جلسه به رسم ادب تعظیم کرد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


8 × = سی دو