رئيس هيئت مديره باشگاه دبيري تبريز:

تراکتورسازی مایه افتخار فوتبال تبریز شد

تراکتورسازی مایه افتخار فوتبال تبریز شد

گروه خبر: رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز با تمجید از بازی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: این تیم با پیروزی حماسی خود برابر الاتحاد عربستان مایه افتخار فوتبال تبریز شد.
شهرام دبیری در گفت‌و‌گو با فارس ضمن تبریک برد بزرگ تراکتورسازی اظهار کرد: تیم تراکتورسازی تبریز به عنوان یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران که از جایگاه مردمی نیز برخوردار است، ۱۰ روز بعد از قهرمانی در جام حذفی کشور یک حماسه دیگر را خلق کرد.
وی افزود: تراکتورسازی با پیروزی بر الاتحاد عربستان توانایی‌های خود را نشان داده و در روزی که سایر نمایندگان فوتبال ایران در مصاف با تیم‌های عربی ناکام بودند، تراکتورسازی توانست آبروداری کرده و موجب سربلندی فوتبال تبریز شود.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز ابراز داشت: پیروزی تراکتورسازی تبریز در بازی نخست مقابل پرافتخارترین تیم آسیا، راه صعود این تیم را به مرحله حذفی هموارتر کرده و این تیم می‌تواند برابر دو تیم دیگر این گروه نتایج مطلوب کسب کرده و موفقیت‌های خود تداوم بخشد. دبیری گفت: تیم تراکتورسازی در چند سال گذشته روند صعودی داشته و قهرمانی این تیم در جام حذفی بعد از ۴۰ سال افتخار بزرگی برای فوتبال تبریز به شمار رفته و من آرزو می‌کنم که این تیم در رقابت‌های آسیایی نیز به عنوان نخست دست یابد.
رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز در مورد وضعیت تیم دبیری تبریز گفت: با وجود تساوی روز گذشته برابر شهرداری ساوه، تیم دبیری همچنان در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و سرنوشت قهرمانی این تیم دست خود بازیکنان بوده و امیدوارم تیم دبیری در پایان فصل دومین عنوان قهرمانی ایران را برای ورزش آذربایجان به ارمغان آورد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۱ ق.ظ

دیدگاه


8 × = بیست چهار