- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

تداوم روند فعلی شیوع کرونا در آذربایجان‌غربی نگران کننده است

Posted By admin On تیر ۱۹, ۱۳۹۹ @ ۱۱:۰۲ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

گروه خبر:استاندار آذربایجان غربی گفت: تداوم روند فعلی شیوع کرونا در استان بسیار نگران کننده است و از مردم درخواست می کنیم از برگزاری تجمع‌های غیرضروری اعم از مجلس ترحیم و عروسی پرهیز کنند تا این وضعیت مناسب پایدار باشد.
به گزارش آراز آذربایجان،محمدمهدی شهریاری در حاشیه افتتاح ۵ پروژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو با قدردانی از تلاشهای کادر درمان در مبارزه با کرونا، بهره‌مندی از امکانات درمانی مجهز را راهکاری موثر در قطع زنجیره ویروس کرونا دانست و اظهار داشت: در چند سال اخیر دستاوردهای خوبی در تامین نیازهای درمانی استان صورت گرفته و باعث شده تا امروز مشکل خاصی در مقابله با کرونا متوجه استان نباشد.
وی با تاکید بر اینکه عبور از وضعیت قرمز استان در کرونا منوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و اهتمام مدیران در نظارت است،‌ تصریح کرد: انتظار می‌رود با رعایت این سه مورد بتوانیم پاسدار تلاشهای مدافعان سلامت باشیم و با قطع زنجیره انتقال شرایط مساعدی را فراهم سازیم.
استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به عملکرد مطلوب مردم ماکو در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: تداوم این روند بسیار سخت است و از مردم خواهش می‌کنیم از برگزاری تجمع‌های غیرضروری اعم از مجلس ترحیم و عروسی پرهیز کنند تا این وضعیت مناسب پایدار باشد.
خاطرنشان می‌شود با حضور استاندار آذربایجان‌غربی ۵ پروژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو از جمله کلینیک تخصصی، مرکز دیالیز، آی سی یو و ساختمان شبکه بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان افتتاح شد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%85-%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%af-%d9%81%d8%b9%d9%84%d9%8a-%d8%b4%d9%8a%d9%88%d8%b9-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%ac%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.