وزير تعاون کار ورفاه اجتماعي در استان خبرداد

تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار طرح اشتغال فراگیر به آذربایجان غربی

تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار طرح اشتغال فراگیر به آذربایجان غربی

گروه خبر: وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی گفت:اولین و مهم ترین رسالت کاری وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی ایجاد اشتغال مولد وپایدار است. وزیر تعاون ،کار ورفاه اجتماعی در آیین مراسم کلنگ زنی بیمارستان ۶۴ تختخوابی تامین اجتماعی مهاباد برگزار شد خاطر نشان کرد: ۷۰۰میلیارد تومان،اعتبار از محل طرح اشتغال فراگیر به آذربایجان غربی تخصیص خواهد یافت.
علی ربیعی در تشریح برنامه های وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی گفت: ۴۸۰میلیارد تومان وام با تسهیلات ۶%درصد به آذربایجان_غربی تخصیص شده است.
ربیعی اشتغال جوانان را جزء الویت های اول دولت دانست وگفت:اولین و مهم ترین رسالت کاری وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی ،ایجاد اشتغال مولد وپایدار برای متقاضیان کار به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی وخیل عظیم مدرک به دستان بیکار جامعه می باشد.
وزیر تعاون ،کار ورفاه اجتماعی بودجه سال آینده را در ساتیا کاهش فقرزدایی عنوان کردوافزود:ماهیت و سیاست کلان لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ بر پایه ایجاد اشتغال مولد و پایدار ،فقر زدایی وارتقای ضریب رفاهی مردم ابتنا شده است.
عضو کابینه دولت تدبیر وامید عنوان کرد:دولت در جهت ارتقای ضریب رفاهی مردم ،حرکات ونهضت های رفیعی را در گستره کشور انجام داده است.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: ۱۰۰ هزار نفر در این شهرستان بیمه شده تامین اجتماعی هستند. جلال محمود زاده اظهار کرد: شاخص های بهداشتی نیز در شهرستان پائین تر از کشوری و استانی قرار دارد و بر این اساس ساخت بیمارستان در مهاباد ضرورت دارد. وی یادآوری کرد: قدمت تنها بیمارستان مهاباد بیش از ۴۰ سال بوده و فرسوده شده است و از طرفی درصد اشتغال تخت های بیمارستانی بیش از ۸۰ درصد است و این موضوع نیز ضرورت ساخت سریع تر بیمارستان را نشان می دهد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر یک روزه خود به شهرستان مهاباد بیمارستان ۶۸ تختخوابی مهاباد را کلنگ زنی کرد و در ادامه ۱۸ دستگاه خودروی زامیاد با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال بر اساس تفاهم نامه بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و صندوق کارآفرینی امید با اشتغال ۱۶۰ نفر تحویل مددجویان شد. در این سفر مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور، مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید و صندوق توسعه تعاون علی ربیعی را همراهی می کردند.به گزارش آرازآذربایجان به نقل از ایلنا ، ربیعی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: میزان سرمایه ای که برای ایجاد بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان مهاباد در نظر گرفته شده ،حدود ۶۰ میلیارد تومان خواهد بود، که این منبع مالی از درآمدهای تامین اجتماعی تامین می شود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۵ ق.ظ

دیدگاه


− 2 = شش