تخصیص اعتبار به پروژه‌‌های نیمه‌تمام در بودجه ۹۳

تخصیص اعتبار به پروژه‌‌های نیمه‌تمام  در بودجه ۹۳

گروه خبر: نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه دولت در بودجه سال آینده همچنین باید طرح هدفمند سازی یارانه ها را ساماندهی کند،به اختصاص بودجه به پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند اشاره کردو گفت:اختصاص بودجه به پروژه هایی که تا سال ۹۳ و ۹۴ تمام می شود در اولویت قرار بگیرد.
علی اکبر آقایی در گفت و گو با خانه ملت،‌ با تاکید بر اینکه اختصاص بودجه به پروژه هایی که تا سال ۹۳ و ۹۴ تمام می شود در اولویت قرار بگیرد، افزود: با توجه به محدودیت منابع در بخش عمرانی کشور باید یک اولویت گذاری در پروژه ها ی عمرانی صورت گیرد .
نماینده مردم سلماس درمجلس شورای اسلامی،‌ با تاکید بر اینکه برای پروژه هایی که در سال ۹۳ و ۹۴ تمام می شود باید اولویت ویژه ای قایل شد، افزود: برنامه ریزی برای اتمام پروژه های ملی مثل پروژه های مهار آب های مرزی نیز باید در دستور کار قرار بگیرد و دولت در تنظیم بودجه سال جاری مورد توجه قرار دهد و با اعتبار ویژه ای در ردیف های بودجه وارد کند. وی گفت: با گشایشی که پس از لغو تحریم ها در منابع ملی صورت می گیرد می توان پروژه های قابل توجهی را در سال ۹۳ و ۹۴ به اتمام رساند و پروژه های جدیدی را جایگزین کرد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۸:۵۴ ق.ظ

دیدگاه


× 9 = شصت سه