تخصیص اعتبار برای جمع‌آوری فاضلاب‌های روستایی آذربایجان غربی

تخصیص اعتبار برای جمع‌آوری فاضلاب‌های روستایی  آذربایجان غربی

گروه خبر: معاونت نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: برای جمع‌آوری، انتقال و تصفیه‌فاضلاب سه روستای آذربایجان غربی ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
به گزارش آراز آذربایجان، لطف‌الله اسماعیلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمع‌آوری فاضلاب در روستاهای استان آذربایجان غربی یکی از موضوعات اساسی است که شرکت آب و فاضلاب روستایی نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد.
وی با بیان این‌که در این راستا نسبت به واگذاری انشعاب در سه روستای استان اقدام شده است، تصریح کرد: برای این منظور در این روستا‌ها زمینه جمع‌آوری، انتقال و تصفیه ‌فاضلاب روستاها فراهم و برای انجام عملیات در جمع‌آوری فاضلاب این روستاها ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
معاونت نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با بیان این‌که در حال حاضر در ۲ روستای استان ۲ پروژه جمع‌آوری فاضلاب روستایی به بهره‌برداری رسیده است، افزود: علاوه بر این برای ۲۵۵ خانوار روستایی نیز انشعاب فاضلاب واگذار شده است.
وی اعلام کرد: بر حسب اولویت، نسبت به واگذاری انشعاب در سایر روستاها نیز اقدام می‌شود.
اسماعیلی با اشاره به اجرای خط لوله انتقال فاضلاب در این روستاها اظهار داشت: در مجموع ۷,۵ کیلومتر خط انتقال فاضلاب روستایی در استان اجرایی شده است.معاونت نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با اشاره به انجام اقداماتی در رابطه با شبکه‌گذاری در این روستاها، تصریح کرد: ۶۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب روستایی نیز اجرایی شده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۴:۲۴ ق.ظ

دیدگاه


2 × نُه =