- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

تخریب چهره مسئولان به مشکلات جامعه می افزاید

Posted By admin On خرداد ۲۹, ۱۳۹۸ @ ۱۱:۳۵ ق.ظ In سیاسی,میاندواب | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخریب چهره مسئولان به مشکلات جامعه می¬افزاید گفت: نامه منتشر شده در خصوص دریافت ۵۵ میلیارد تومان توسط امام جمعه تکاب از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) جعلی است.
به گزارش آرازآذربایجان ، همایون هاشمی افزود: این نامه فضاسازی معاندان کشور برای ایجاد مشکل در منطقه و تضعیف سرمایه اجتماعی بوده که با استفاده از فضای مجازی منتشر شده است و در خصوص جعلی بودن آن به هیچ وجه نباید شک کرد.وی اضافه کرد: برخی افراد که خواهان توسعه منطقه نیستند، اینگونه اقدامات ناصحیح را انجام می دهند تا بر مشکلات شهرستان اضافه کنند.
وی بیان کرد: این اقدام برای تخریب چهره مسئولان طرح ریزی و اجرا شده است و مدیران ایمیدرو باید به آن رسیدگی کرده و تکذیبیه صادر کنند.
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با هدف تنویر افکار عمومی ادامه داد: »اعتبارهای اختصاص یافته به حوزه های عمرانی تکاب هنوز به طور کامل تخصیص نیافته است و در این شرایط آیا اختصاص ۵۵ میلیارد تومان به امام جمعه این شهرستان می تواند درست باشد؟ که غیرممکن است«.برخی از معاندان نامه ای را با امضای »مهدی کرباسیان« مدیرعامل وقت ایمیدرو به محمد شریعتمداری در شبکه های مجازی منتشر کردند که در آن ۵۵ میلیارد تومان برای هزینه کرد در مصلای شهر، مساعدت به هیات های مذهبی، روحانیان و… به امام جمعه تکاب اختصاص داده شده است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%aa%d8%ae%d8%b1%d9%8a%d8%a8-%da%86%d9%87%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%b3%d8%a6%d9%88%d9%84%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9%d9%87-%d9%85%d9%8a-%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.