رئيس کميسيون سرمايه‌گذاري شوراي اسلامي شهر اروميه:

تحول واقعی در شهر ارومیه بدون حضور سرمایه‌گذاران تحقق نمی‌یابد

تحول واقعی در شهر ارومیه بدون حضور سرمایه‌گذاران تحقق نمی‌یابد

گروه خبر: رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بدون حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تحول واقعی در شهر ارومیه در عرصه‌های مختلف تحقق نمی‌یابد.
سیدهادی ذاکر در گفت‌و‌گو با خبرنگار آراز آذربایجان به اهمیت استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تاکید کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در رشد و توسعه شهر ارومیه بسیار تاثیرگذار است.
ذاکر تاکید کرد: بدون حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تحول واقعی در شهر ارومیه در عرصه‌های مختلف تحقق نمی‌یابد.
عضو شورای اسلامی ارومیه ادامه داد: در این راستا باید بسترهای لازم فراهم شود و با تعامل شهرداری و شورای شهر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جذب شوند.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: در راستای راه‌اندازی واحد تولیدی با مشارکت سرمایه‌گذار ترک و ایرانی موانعی وجود داشت که در حال حاضر زمین ارائه شده است.
وی ادامه داد: اجرایی شدن این پروژه در اشتغال‌زایی، تولیدات و زیبایی شهر تاثیرگذار بوده و شهر ارومیه را به مرکز خرید و گردشگری مبدل خواهد کرد و در حال حاضر تمامی مسائل حل شده که در آینده نزدیک کلنگ‌زنی می‌شود.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان تصریح کرد: باید زمینه لازم برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم شود تا با بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی گام‌های موثری در راستای توسعه و آبادانی شهر ارومیه برداشته شود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۵:۱۰ ق.ظ

دیدگاه


هفت − = 3