نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد کشاورزي در اروميه :

تحریم ها هیچ تاثیر و کمبودی در اقلام معیشتی مردم ایجاد نکرده است

تحریم ها هیچ تاثیر و کمبودی در اقلام معیشتی  مردم ایجاد نکرده است

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه تحریم¬ها هیچ تاثیر و کمبودی در اقلام معیشتی مردم ایجاد نکرده است گفت: الحمدالله در وزارت جهاد کشاورزی انسجامی وجود دارد تا در بازار اقلام معیشتی مردم کمبودی نداشته باشد.
به گزارش آرازآذربایجان، آیت‌الله سید رضا تقوی در همایش زکات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در جمع مسئولان، با اشاره به اهمیت فریضه زکات و نقش آن در جامعه اظهار داشت: اگر‌میخواهیم آمار زکات بالا بیاید و محرومین از این‌ نعمت برخوردار باشند، باید به مساله کشاورزی توجه بیشتری شود. وی، افزود: هر حاکمیتی که می خواهد معیشت مردم بهبود پیدا کند، اگر محصولات کشاورزی با کیفیتی ارائه نشود سلامت جامعه به خطر می افتد چرا که اهمیت امنیت غذایی همانند امنیت ملی مهم است.نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، با تاکید بر اینکه تغذیه مفید به لحاظ کمی و کیفی یکی از نمودهای تمدنی یک جامعه است، ابراز کرد: از اولین شاخصه های یک‌ جامعه پیشرو و قدرتمند بحث معیشت و تغذیه مردم است .
آیت الله تقوی، تاکید کرد: تلاش در جهت تقویت فریضه زکات در راستای تقویت سفره محرومان بوده و همین مسئله موجب می شود بسیاری از مشکلات اشتغال حل شود.وی، با اشاره به تلاش آمریکا در جهت صفر کردن نفت ایران، بیان کرد: دشمنان خیالات واهی دارند و تحریم ها هیچ تاثیری در کمبود اقلام معیشتی نخواهد داشت، چنانکه الحمدالله در وزارت جهاد کشاورزی انسجامی وجود دارد تا در بازار اقلام معیشتی مردم کمبودی نداشته باشد.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، با اشاره به خودکفایی کشور در غله، افزود: تولید ۱۲۰ میلیون تن محصولات باغی زراعی در کشور، تولید ۹۰ درصد گوشت در داخل کشور که تنها ده درصد آن وارداتی است و موارد دیگر از جمله تلاش های وزارت جهاد کشاورزی است و با پیش بینی های ۶ ماه قبل از بروز هرگونه مشکل جلوگیری می شود.
آیت الله تقوی، تاکید کرد: بیش از ۳۸ هزار نیروی دامپزشک، پاسدار صنعت فراورده های دامی‌کشور هستند تا نگذارند موردی بیگانه وارد چرخه صنعت دامی کشور شود.وی، افزود: کلیه مدیران باید به سمت پرداخت زکات شتاب بورزند تا‌ برکت افزونی به مملکت‌ ما از بارگاه الهی نازل شود، با همین شرایط فعلی در زمینه کشاورزی می‌توانیم تا ۱۰۰۰میلیارد پرداخت زکات پیشروی کنیم.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷ ب.ظ

دیدگاه


4 − چهار =