تحریم‌های ظالمانه موجب عقب‌نشینی ایرانیان نمی‌شود

تحریم‌های ظالمانه موجب  عقب‌نشینی ایرانیان نمی‌شود

گروه خبر: نماینده مردم ماکو، شوط پلدشت و چالدران در مجلس گفت: تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام موجب عقب‌نشینی ملت از مواضع خود نمی‌شود.
محمد علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار آراز آذربایجان، اظهار داشت: تحریم‌های ظالمانه دشمنان در اراده ملت بزرگ ایران اسلامی هیچ‌گونه تاثیر منفی نداشته است.
وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقدام‌های خود خللی در اراده ملت بزرگ ایران ایجاد نکرده‌اند تا جایی که با تکیه بر ثروت‌های معنوی خود گام‌هایی محکم‌تر و استوارتری را برای رسیدن به اهداف متعالی خود برمی‌دارند.
وی نحوه انعکاس دستاوردهای ملت توسط رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما برای اطلاع‌رسانی اقدامات دولت اقدامات وسیعی داشته‌اند به طوری که مخابره رویدادهای رخ داده در ارتباط با انرژی هسته‌ای و مذاکرات پیرامون این موضوع در امیدسازی بین ملت تاثیر زیادی دارد.
علی‌پور به اعمال تحریم‌های ظالمانه و ناحق علیه کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان مشکلات زیادی را در حوزه‌های مختلف به دلیل این تحریم‌ها ایجاد کرده‌اند که می‌توان از طریق منعکس کردن دستاوردهای دانشمندان برومند کشورمان در راستای تقویت روحیه خودباوری ملت‌مان گام برداشت.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۵ ق.ظ

دیدگاه


پنج × = 45