تجمع و سخنرانی انتخاباتی در فضاهای سربسته ممنوع است

تجمع و سخنرانی انتخاباتی در فضاهای سربسته  ممنوع است

گروه خبر: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: در روند اجرای مراحل مختلف انتخابات اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ضروری است.
به گزارش آراز آذربایجان، علی مصطفوی در نشست فرمانداران استان، با اشاره به روند اجرای مراحل مختلف انتخابات در استان گفت: روند برگزاری انتخابات در استان همچون کشور بر اساس زمانبندی های اعلام شده در حال انجام است.وی مشارکت حداکثری، قانونمداری، امانتداری و بی‌طرفی را چهار اصل مهم انتخابات در استان عنوان کرد و گفت: مسئولان و مجریان انتخابات در استان باید تلاش کنند با رعایت این اصول و رعایت دستورالعمل های بهداشتی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برخی از مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در خصوص روند برگزاری انتخابات در کشور گفت: اجرای این مصوبات توسط مجریان انتخابات در استان ضروری است.مصطفوی گفت: تجمع و سخنرانی انتخاباتی در فضاهای سربسته ممنوع است و در فضاهای سر باز نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و استفاده از ظرفیت ۳۰ درصدی فضای سالن امکان برگزاری تجمع های انتخاباتی نامزدها امکان پذیر خواهد بود. وی همچنین گفت: بر اساس مصوبه این ستاد برگزاری کاروان های تبلیغاتی و مراسم استقبال از نامزدهای انتخاباتی نیز ممنوع است. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از تجمع رای دهندگان در محل اخذ رای زمان رای گیری از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد تا ۲ بامداد روز شنبه ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۴ ب.ظ

دیدگاه


هشت × 3 =