تبلیغات انتخاباتی باید به دور از تخریب و دامن‌زدن به مسائل قومیتی باشد

تبلیغات انتخاباتی باید به دور از تخریب و دامن‌زدن به مسائل قومیتی باشد

گروه خبر: داوطلبان در برنامه‌های تبلیغاتی به دور از تخریب و دامن‌زدن به مسائل قومیتی برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را برای مردم تشریح کنند.
به گزارش آرازآذربایجان ، رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: ۲ هزار و ۱۱۷ شعبه اخذ رای برای هرچه باشکوه برگزار کردن انتخابات این استان در نظر گرفته شده‌است. علی مصطفوی در جلسه ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی افزود: برگزاری انتخابات باشکوه اولویت حال حاضر استان بوده و تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و قانون‌مند در استان در نظر گرفته شده‌است.
وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات حدود ۱۶ نفر برای به دست آوردن یک کرسی نمایندگی مجلس در آذربایجان‌غربی به رقابت می‌پردازند.وی بیان کرد: داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با رعایت مسائل اخلاقی و ارزشی و قانونی نسبت به تبلیغات در موعد قانونی اقدام کنند.وی تاکید کرد: داوطلبان در برنامه‌های تبلیغاتی به دور از تخریب و دامن‌زدن به مسائل قومیتی، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را برای مردم تشریح کنند.
رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: فرمانداران همانند سال‌های گذشته برای جلوگیری از آلودگی بصری شهرها، مکان‌ها و فضای ویژه‌ای را برای نصب پلاکاردها و پوسترهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات در نظر بگیرند.
مصطفوی با اشاره به اهمیت مشارکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: با هدف مایوس کردن دشمنان باید مشارکت حداکثری و فراهم کردن زمینه مشارکت مورد توجه قرار گیرد.در ادامه این جلسه نیز روسای کمیته‌های ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته را ارائه کردند.مردم آذربایجان‌غربی نیز همزمان با سراسر کشور در روز ۲ اسفند امسال در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند تا ۱۲ نماینده این استان را از ۱۰ حوزه انتخابیه وارد مجلس کنند.حضور ۱۲ نماینده اصلح و تاثیرگذار از این استان در جمع ۲۹۰ نفری مجلس یازدهم می‌تواند در روند توسعه استان تاثیرگذار باشد و بر همین اساس مردم نیز باید زمینه‌سازی برای توسعه را از مسیر خانه ملت و قانون‌گذاری دنبال کنند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴۸ ب.ظ

دیدگاه


2 − = یک