با گسترش پايگاه هاي آتش نشاني

تبدیل ارومیه به عنوان شهری ایمن در آینده نزدیک

تبدیل ارومیه به عنوان شهری ایمن در آینده نزدیک

گروه خبر: شهردار ارومیه گفت: شهر ارومیه با گسترش پایگاه های آتش نشانی در آینده نزدیک تبدیل به شهری ایمن و بدون خسارت شد.
به گزارش آراز آذربایجان محمد حضرت پور در آیین کلنگ زنی پایگاه شماره ۸ آتش نشانی و خدمات ایمنی البرز ارومیه که به مناسبت روز آتش نشان در ارومیه انجام شد، با بیان اینکه این پایگاه در زمینی به مساحت یک هزار و ?۸? متر و با زیر بنایی بالغ بر ۱۸۰۰ متر احداث می‌شود اظهار کرد: اعتبار در نظر گرفته برای احداث این پایگاه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که تا سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.وی با اشاره به سرانه ایستگاه آتش نشانی در کشور افزود: در حال حاضر استاندارد پایگاه‌های آتش نشانی در کشور برای هر ۵۰ هزار نفر، یک پایگاه است که امیدواریم با توسعه تعداد پایگاه‌های آتش_نشانی ارومیه را به این استاندارد برسانیم.
وی در ادامه از احداث سه پایگاه جدید آتش_نشانی و خدمات ایمنی در این شهر خبر داد و اعلام کرد: علاوه بر پایگاه شماره ۸ البرز ارومیه، پایگاه‌های گلمان و المهدی نیز امسال کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.حضرت پور به تجهیزات پایگاه‌های آتش نشانی اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر سرانه ایستگاه های آتش نشانی، یک دستگاه خودروی سبک و دو دستگاه خودروی سنگین است که در صدد تامین این لوازم هستیم.شهردار ارومیه توسعه خدمات ایمنی در شهر را یکی از ضروریاتی دانست که مدیریت شهری به آن توجه ویژه ای دارد و گام‌های بسیار خوبی را در این خصوص بر می‌دارد. وی خاطر نشان کرد: همکاری مردم با مسئولین یک اصل اساسی در اجرای یک پروژه است که شهروندان نیز باید در این خصوص با مدیریت شهری همکاری و موارد ایمنی را رعایت کنند. حضرت پور بیان داشت: با توسعه و تجهیز پایگاه‌های آتش نشانی در آینده نزدیک، ارومیه را به شهری ایمن و با کمترین میزان حوادث تبدیل خواهیم کرد.
در ادامه این مراسم رژه ناوگان خودرویی آتش نشانی در ارومیه با حضور تعداد زیادی از ناوگان خودرویی و موتوری آتش نشانی، امداد و نجات، سنگین و نیمه سنگین و عملیات اطفاء حریق از محل میدان انقلاب و از مقابل ساختمان شهرداری مرکزی ارومیه انجام شد.
همچنین مراسم تجلیل از آتش نشانان نمونه شهرداری ارومیه در دهکده ساحلی چی چست واقع در جاده دریا از دیگر برنامه های روز آتش_نشانی شهرداری ارومیه را تشکیل می‌دهد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۴:۴۹ ق.ظ

دیدگاه


6 × پنج =