رئيس انجمن حمايت از بيماران سرطاني استان خواستار شد

تامین ملزومات بیمارستان امید ارومیه با همراهی خیران

تامین ملزومات بیمارستان امید ارومیه با همراهی خیران

گروه خبر:رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی گفت: باید برای تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان امید ارومیه با مشارکت و همراهی خیران اهتمام شود.
جواد خشابی در گفت‌وگو با آرازآذربایجان اظهار داشت: علاوه بر ارائه خدمات درمانی برای ارائه امور حمایتی مختلف به بیماران سرطانی در استان اهتمام شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: بیماران بی‌بضاعت و اعزامی از سایر شهرستان‌ها به طور ویژه مورد توجه قرار می‌گیرند، به طوری که تا حد امکان هزینه‌های مورد نیاز برای اسکان، اقامت، رفت و آمد، دارو، تشخیص و … به آنها پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه خدمات همراه با تخفیف ارائه می‌شود، اضافه کرد: خدمات درمانی و غیردرمانی با تعرفه‌های خیریه به مراجعه‌کننده‌ها ارائه می‌شود، همچنین در زمینه اقامت بیماران به ویژه بیماران اعزامی از سایر شهرستان‌ها حمایت‌های لازم انجام می‌گیرد، به طوری که محل مناسبی برای اقامت ساخته شده است.
مدیر این تشکل مردم‌نهاد مبارزه با بیماری سرطان را از جمله اهم وظایف این مجموعه دانست و خاطرنشان کرد: در این ارتباط کارهای تبلیغاتی، چاپ، توزیع بروشور و … برای بالا بردن سطح آگاهی مردم مناطق مختلف استان انجام می‌گیرد، تا از این رهگذر اقدامات اساسی برای پیشگیری از افزایش این بیماری انجام گیرد.
خشابی ساخت و تجهیز بیمارستان ۱۰۰ تخت در مرکز استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این بیمارستان خوشبختانه هم‌اکنون در مراحل پایانی خود قرار دارد، به طوری که برای اتمام و تکمیل این پروژه در سال آینده امیدوار هستیم، که بعد از تکمیل ساختمان برای تجهیز آن اهتمام خواهد شد.
* مشارکت خیران برای تامین امکانات درمانی امری لازم و ضروری است
رئیس انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در آذربایجان غربی به ضرورت تامین کردن تجهیزات موردنیاز و لوازم مختلف برای این بیمارستان جهت استفاده در فرآیند درمان اشاره کرد و بیان داشت: تهیه سومین دستگاه شتاب‌دهنده خطی رادیوتراپی با انرژی بالا به تامین بودجه بالغ بر ۵ میلیارد تومان نیاز دارد.
این مسئول تهیه یک دستگاه وسیله نقلیه برای انتقال بیماران مبتلا به سرطان از اقامتگاه امید به مرکز درمانی انجمن حمایت از بیماران سرطانی را مورد اشاره قرار داد، خاطرنشان کرد: کارشناسان امر لیست تجهیزات، دستگاه‌ها و لوازم موردنیاز برای این بیمارستان تهیه شده است، که برای تامین منابع مالی لازم اهتمام خواهد شد.
مدیر این تشکل مردم‌‌نهاد درمانی در آذربایجان_غربی اضافه کرد: ست دستگاه لاپاروسکوپی و دستگاه سی‌آر ام هر کدام از آنها جداگانه با قیمت ۲۵۰ میلیون برای این مجموعه و بیمارستان امید مورد نیاز است، که باید برای خرید و تجهیز این بیمارستان اهتمام شود، که این امور به طور قطع با همراهی مردم نیکوکار استان و سایر مسئولان امکان‌پذیر است.
خشابی اظهار داشت: اقشار مختلف مردم در استان ما به معنای واقعی کلمه از ریشه‌های دینی و اعتقادی قوی و عمیق برخوردار هستند، بنابراین به وضوح می‌بینیم، در راستای عمل کردن به احادیث و روایات برای کمک به همنوعان بیماران و نیازمندان همواره حرکت می‌کنند، که این موضوع را به معنای واقعی کلمه در جامعه می‌بینیم و محسوس است.
رئیس انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی همراهی اقشار مختلف مردم با این مجموعه خیریه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در سایه تعامل و همدلی مضاعف می‌توان به برنامه‌ها و اهداف مختلف این مجموعه تا حد امکان جامه عمل پوشاند، همچنین در ارتقا و بهبود شاخص‌های سلامت نیز ایفای نقش کرد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۷ ق.ظ

دیدگاه


5 − چهار =