بیش از ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در آذربایجان‌غربی به کمک همنوعان می‌آیند

بیش از ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در آذربایجان‌غربی به کمک همنوعان می‌آیند

آراز آذربایجان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: شبکه شاد در راستای بهره مندی بهتر از کمک های بیش از ۶۰۰ هزار دانش آموز در استان، نظیر سال گذشته امسال نیز به کمک آیین شور عاطفه ها آمده است.
عزیز سهندی افزود: شور عاطفه ها امسال در مدارس آذربایجان غربی با شعار “با هم مشق محبت بنویسیم” در بستر پیام رسان شاد برگزار می شود.
وی اضافه کرد: همچنین ۳۰۰ پایگاه شور عاطفه‌های کمیته امداد آذربایجان‌غربی از روز گذشته، ۲۴ شهریورماه جاری به مدت سه روز هدایای نقدی و غیر نقدی نیکوکاران استان را برای کمک به دانش آموزان نیازمند دریافت می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: این پایگاه‌ها به صورت ثابت و سیار در میادین سطح استان، دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، مصلاهای نمازجمعه، مساجد، پایگاه‌های بسیج و مدارس برگزار خواهد شد.
سهندی اظهار کرد: با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان در قالب “شور عاطفه‌ها” مایحتاج تحصیلی ۲۵ هزار و ۷۲۵ دانش‌آموز و ۹۸۶ دانشجوی نیازمند تحت حمایت این نهاد تهیه و در بین آن‌ها توزیع می‌شود.
آیین شور عاطفه‌ها در سال جاری با شعار “باهم مشق محبت بنویسیم” از ۲۰ شهریورماه جاری تا ۱۱ مهر به همت کمیته امداد و با همکاری آموزش، صدا و سیما، بسیج مستضعفین و مراکز نیکوکاری با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری و انفاق برگزار می‌شود.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۷:۰۱ ب.ظ

دیدگاه


یک + = 4