بیش از ۲۳ کیلومتر از انهار ارومیه لایروبی شده است

بیش از ۲۳ کیلومتر از انهار ارومیه لایروبی شده است

آراز آذربایجان-معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: ۲۳هزار و ۱۵۵متر از انهار ارومیه لایروبی شده است.
امیر سحابی با اشاره به اینکه لایروبی انهار با توجه به اهمیت آن در جلوگیری از سیلابها در دستور کار است، افزود: از آغاز سال جاری تاکنون ۲۳هزار و ۱۵۵متر از انهار و کانال های ارومیه لایروبی شده و برای فصل بارش ها هیچ مشکلی وجود ندارد.
سحابی با اشاره به اینکه بخشی از انهار و کانال های سطح شهر ارومیه برای اطمینان چند بار لایروبی شده اند، تصریح کرد: در سال جاری ۷.۵ کیلومتر از رودخانه شهرچای ارومیه لایروبی شده و تنها ۱.۵ کیلومتر از آن در قسمتی از پل سرچشمه و حد فاصل پل قویون تا جانوسلو باقی مانده که تا پایان ماه لایروبی آن نیز انجام خواهد شد.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه یاد آور شد: در سال گذشته ۱۳۰ کیلومتر لایروبی با حجم ۷ هزار و ۱۹ متر مکعب در سطح انهار و رودخانه های ارومیه انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته برای لایروبی انهار با همکاری دستگاه های مربوطه و با نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه و توسط بخش خصوصی انجام شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با اشاره به آغاز فصل زمستان واقدامات این ارگان برای مقابله با بارش ها و یخبندان های احتمالی اظهار کرد: برای مقابله با بارش ها و یخبندان های احتمالی ۲۸۵ دستگاه ماشین آلات از جمله لجن کش ها، دستگاههای پمپ دار مکنده و دستگاه واترجت و ۱۳ دستگاه نمک پاش برای خدمات رسانی در سطح شهر آماده باش هستند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰ ق.ظ

دیدگاه


+ چهار = 5