نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي:

بیکاری و مشکلات اقتصادی منشأ بسیاری از معضلات اجتماعی است

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی با بیان اینکه بیکاری و مشکلات اقتصادی منشأ بسیاری از معضلات اجتماعی است گفت : دولت باید برای اشتغال جوانان متناسب با شرایط هر منطقه و تخصص جوانان اشتغال‌زایی کند.
به گزارش آرازآذربایجان ، سید مهدی قریشی اظهار داشت: باید مشکلات و موانع ازدواج جوانان شناسایی‌شده و مسئولان نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند تا جامعه پویا و سالمی داشته باشیم. قریشی با ذکر اینکه عمده حمایت از ازدواج جوانان فقط به ارائه وام ازدواج متمرکز شده است، افزود: باید همه با هم برای رفع موانع ازدواج جوانان تلاش و حمایت‌های خود را گسترده کنیم.
امام جمعه ارومیه تاکید کرد: باید دبیران پژوهش با ارائه طرح‌های پژوهشی توانمند، پیشنهادهای کارآمدتری به مدیران ارائه دهند چراکه وام ازدواج راه‌گشای تمام مشکلات نیست.وی بیکاری و مشکلات اقتصادی را منشأ بسیاری از معضلات اجتماعی دانست و عنوان کرد: دولت باید برای اشتغال جوانان متناسب با شرایط هر منطقه و تخصص جوانان اشتغال‌زایی کند.
امام جمعه ارومیه بیان کرد : اعتیاد یکی از معضلات و چالش‌های امروز نسل جوان است و خانواده‌ها باید بیش از گذشته مراقب فرزندان خود باشند تا در دام این بلای خانمان سوز گرفتار نشوند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی یکی از علل پیدایش آسیب‌های اجتماعی را شبکه‌های مجازی و اجتماعی برشمرد و گفت: ما باید فرزندان و جوانان خود را در مقابل برنامه‌های انحرافی این شبکه‌های مجازی بیمه کنیم.
وی با اشاره به اینکه دین اسلام ازدواج را یک امر جدی اخلاقی، اجتماعی و شرعی دانسته است، تصریح کرد: خانواده‌ها نباید در این زمینه سخت‌گیری کنند و وعده خداوند است که حتی در فقر هم تشکیل خانواده داده و به خداوند توکل داشته باشند.
قریشی گفت: ازدواج یک امر مقدس الهی است که با ترویج ازدواج آسان که ضرورت امروزه است همراه با سبک کردن مجالس وهمت خود زوجین میتوان این امر مقدس را تسهیل بخشید.نماینده ولی فقیه در استان ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به زوجین تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری سختی‌ها سرراه جوانان است و تاکید دارند باید این سختی‌ها و موانع از پیش روی جوانان برداشته شود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۳:۰۸ ب.ظ

دیدگاه


9 − سه =