نماينده مردم سلماس در مجلس:

بیکاری و بحران اشتغال جوانان آذربایجان غربی را وادار به مهاجرت می کند

بیکاری و بحران اشتغال جوانان آذربایجان غربی را وادار به مهاجرت می کند

گروه خبر: بیکاری و بحران اشتغال جوانان آذربایجان¬غربی را وادار به مهاجرت می¬کند و آنها جهت اشتغال به کارواش سراهای پایتخت مهاجرت می کنند.
به گزارش آرازآذربایجان ، شهروز برزگر کلشانی اظهار داشت: به عنوان مسئول باید در کنار هم به مسائل کشور رسیدگی کنیم چرا که امروز منابع به اندازه کافی وجود دارد و شرایط و بستر برای مقابله با هجمه های دشمن فراهم ‌است.
وی ادامه داد: اروپا سالانه ۵۰۰ میلیاد دلار با آمریکا و تنها ۱۵ میلیارد دلار با ایران مراودات دارد و قطعا در این وضعیت اقتصادی، اروپا کشورمان را همراهی نخواهد کرد.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز جنگ نظامی در کار نبوده و دشمنان کشورمان از طریق جنگ اقتصادی با ایران مبارزه می کنند و بنابراین با همکاری با کشورهای همسایه از این وضعیت اقتصادی موفق بیرون می آیم.
وی گفت: بزرگ ترین اشتباه در این برهه زمانی وقت تلف کردن است بنابراین باید کار را به متخصص آن سپرده تا بتواند با برنامه ریزی های دقیق از این وضعیت مورد قبول عمل کند.
برزگر بیان کرد: با توجه به تحریم های دشمنان، مرز کوزه رش سلماس جز برنامه های کشوری بوده که برای دور زدن تحریم ها از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.
وی افزود: امروزه با بحران کم آبی در منطقه مواجه هستیم، که یکی از دلایل نبود کشاورزی و درآمد جوانان شهرستان بوده و آنها جهت اشتغال به کارواش سراهای پایتخت مهاجرت می کنند.
عضو‌کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه چند تن از مسئولین به خاطر میز خود و مسائل سیاسی به مردم سلماس به خصوص کشاورزان این شهرستان خیانت کرده و ۴ میلیون متر مکعب از آب کشاورزی سد زولا سلماس را به قره باغ انتقال دادند.
وی ادامه داد: سلماس تاوان ندانم کاری های گذشته که هر کس رئیس ستاد انتخاباتی فلان شخص شد را می دهد و مردم این شهرستان به مسئولین با تجربه و کاربلد نیاز دارد.
برزگر افزود: در مسئولیت هایی که به افراد منتصب به شخصیت ها بوده هزینه می دهیم و باید به این باور رسید که وجب به وجب این خاک شهید داده شده است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۸ ق.ظ

دیدگاه


پنج + = 8