رئيس دانشگاه علوم پزشکي و خدمات درماني آذربايجان غربي:

بوروکراسی‌های اداری مانع کارهای خیرین می‌شود

بوروکراسی‌های اداری مانع کارهای خیرین می‌شود

گروه خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: بوروکراسی‌های اداری یکی از عوامل حضور کم‌رنگ خیرین عرصه سلامت در کارهای انسان دوستانه است.
به گزارش آراز آذربایجان کورش ساکی در اولین همایش خیرین عرصه سلامت که در سالن اجتماعات بیمارستان امام خمینی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز در این محفل دور هم جمع شده‌ایم تا ارزش‌های والای انسانی را ارج نهیم.
این مسئول با اشاره به قانون تکامل به عنوان قانون اصلی جهان خلقت، تصریح کرد: یک مسیر باطنی و ظاهری برای تکامل موجودات خلقت وجود دارد.
ساکی خاطرنشان کرد: انسان‌ها ارزش و جایگاه خود را با توجه به سیر تکاملی خود کسب می‌کنند.رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی افزود: انسان‌ها با شروع حرکت تکاملی خود به درجات مختلفی از تکامل‌های درونی، شخصیتی و تعالی دست می‌یابند.
وی با بیان اینکه خداوند به کسانی که قدرت بخشش و نیکوکاری دارند منت بزرگی نهاده است، خاطرنشان کرد: در مقابل این افراد کسانی هستند که منابع بسیاری از جمله مادی، معنوی و علمی در اختیار دارند و حاضر نیستند بخشش کنند و به فیض برسند.ساکی به وجود خیرین بسیار در آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: اگر در جایی مشارکت خیرین ضعیف دیده شد دلیل آن این است که ما مسئولان عرصه را برای حضور پر رنگ آنان به خوبی آماده نکرده‌ایم.
*بانک اطلاعاتی خیران سلامت در آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود
مدیرعامل مجمع خیران سلامت آذربایجان غربی هم گفت: بانک اطلاعاتی خیران سلامت در آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود.
ناصر اطمینان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهدافی که در این مجموعه دنبال می‌شود، شناسایی و تجمیع خیران فعال در حوزه سلامت و در نهایت راه‌اندازی یک بانک اطلاعاتی است.
وی افزود: شناسایی و تجمیع خیران، کمک به بیماران نیازمند برای دریافت خدمات درمانی، آغاز احداث، نوسازی و تجهیز مراکز درمانی از مهم‌ترین برنامه‌‌هایی است که در این مجموعه دنبال می‌شود، از طرف دیگر ایجاد بانک اطلاعاتی خیران حوزه سلامت، تلاش برای تحقق اهداف بزرگ در حوزه سلامت آذربایجان غربی از اهداف فعالان این مجمع قلمداد می‌شود.اطمینان خاطرنشان کرد: توسعه و تجهیز مراکز اورژانس، احداث مرکز تخصصی سوختگی، تاسیس بیمارستان تخصصی زنان و زایمان، تهیه ۱۰۰ دستگاه دیالیز، راه‌اندازی مرکز تخصصی پیوند کلیه و سایر اعضای بدن، افزایش تعداد خانه‌های بهداشت استان نیز توسط این مجموعه دنبال می‌شود.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۴:۳۳ ق.ظ

دیدگاه


+ 6 = هفت