نماينده مردم اروميه درمجلس:

بهمن واسفند امسال_آغاز اتفاقات خوبی درکشورخواهد بود

بهمن واسفند امسال_آغاز اتفاقات خوبی درکشورخواهد بود

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: ماه‌های بهمن و اسفند امسال آغاز اتفاقات خوب در کشور خواهد بود و شاهد رفع مشکلات مردم در زمینه‌های اشتغال و اقتصاد هستیم.
عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر با اشاره به آثار مثبتی که تصویب طرح برجام در مجلس شورای اسلامی به دنبال خواهد داشت
وی گفت:امضا سندی مهم بعد از دو سال مذاکره می تواند آینده خوبی را برای کشورمان به ارمغان بیاورد، سندی که دولت مجلس و ملت در پی رهنمودهای مقام معظم رهبری آن را به امضا رساند.وی افزود: با تصویب برجام، ما از درگیری‌های بی‌جهت عبور خواهیم کرد و تمام انرژی خود را برای رفع مشکلات مردم از جمله بیکاری و گرانی صرف کرده تا از حاشیه خارج شده و در متن قرار گیریم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آینده بسیار خوبی را به مردم نوید می‌دهم، ادامه داد: در آستانه رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال ملت قرار گرفته‌ایم ما ندای اقتصاد، بازار، مردم و جوانان را شنیدیم و می‌خواهیم برای رفع مشکلات، گام‌های خوبی را برداریم.
فتاحی درباره اینکه فکر می‌کنید چه زمانی این گام‌های مثبت در جامعه مشاهده خواهد شد؟ گفت: حدود دو سال از دولت آقای روحانی گذشته است، اما مجلس عمر کمی دارد. ما امیدواریم در مجلس آینده نیروهایی قرار بگیرند که فراملی بوده و در جهت تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده گام بردارند.
وی افزود: عمر کمی از مجلس نهم باقی مانده، اما به نظر می‌رسد که در هفته‌های اخیر مجلس با قدرت زیادی در موضوعات مختلف عمل کرده است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس خاطرنشان کرد: این مجلس، مجلس زیبنده‌ای است که باید به آن افتخار کرد.فتاحی یادآور شد: ماه‌های بهمن و اسفند امسال آغاز اتفاقات خوب در کشور خواهد بود و شاهد رفع مشکلات مردم در زمینه‌های اشتغال و اقتصاد هستیم.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۵ ق.ظ

دیدگاه


+ 2 = نُه