مديرکل راه و شهرسازي آذربايجان غربي خبر داد

بهره‌برداری از تمام واحدهای مسکن مهراستان درسال آینده

بهره‌برداری از تمام واحدهای مسکن مهراستان درسال آینده

گروه خبر:مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی از بهره‌برداری تمام واحدهای مسکن مهر در نیمه نخست سال آینده خبر داد.
خلیل محبت‌خواه در گفت‌وگو با آرازآذربایجان اظهار داشت: مشکلاتی از جمله مشکل معارض در مسکن مهر برخی شهرهای استان وجود داشت که با رفع این مشکلات پیش‌بینی می‌شود مسکن مهر در این شهرها روند رو به رشدی را طی کند.
وی با اشاره به زمان تحویل تمام مساکن مهر استان، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده پیش‌بینی می‌شود تمام واحدهای مسکن مهر آذربایجان غربی نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسد.مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به تعداد واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر که تحویل متقاضیان نشده است، افزود: ۱۲ هزار واحد مسکن مهر در استان وجود دارد که هنوز عملیات اجرایی خود را طی می‌کنند.
این مسئول با بیان اینکه امسال ۵ هزار واحد از مساکن مهر آذربایجان غربی در شهرهای مختلف آماده تحویل به متقاضیان خواهد بود، اعلام کرد: در تلاش هستیم در موعد مقرر این ۵ هزار واحد را تحویل متقاضیان دهیم.
محبت‌خواه با اشاره به میزان بافت فرسوده شناسایی شده در ارومیه، ادامه داد: ۴۱۷ هکتار بافت فرسوده در ارومیه مورد شناسایی قرار گرفته که تلاش برای نوسازی این میزان بافت فرسوده ادامه دارد.وی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی بافت فرسوده در تمام شهرها انجام می‌شود، اعلام کرد: در تمام شهرای استان بافت فرسوده مورد شناسایی قرار خواهد گرفت و نسبت به نوسازی بافت‌های فرسوده اقدام خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۴:۵۱ ق.ظ

دیدگاه


دو × = 10