نماينده مردم مياندوآب در مجلس:

بهبود اوضاع اقتصادی و پاسخ به مطالبات مردم مهمترین مسئله کشور است

بهبود اوضاع اقتصادی و پاسخ به مطالبات مردم مهمترین مسئله کشور است

گروه خبر: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بهبود اوضاع اقتصادی و پاسخ به مطالبات مردم مهمترین مسئله کشور بوده وهدفی است که با اقداماتی از قبیل سوال از رئیس جمهور به ثمر نخواهد نشست.
به گزارش آرازآذربایجان ، چند روز پیش طرح سوال از رئیس جمهور درباره موضوعات اقتصادی، تورم، رکود و افزایش نرخ ارز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با امضاء ۸۰ نفر از نمایندگان اعلام وصول شده است.
اما در این میان چندین تن از نمایندگان مجلس سوال خود از رئیس جمهور پیرامون مشکلات اقتصادی را پس گرفتند. »همایون هاشمی« عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم میاندوآب جزء ۱۱ نفری است که سوال خود از رئیس جمهور را پس گرفته اند. وی ، در این خصوص اظهار داشت: در حال حاضر باید در کشورمان به دنبال همگرایی و اتحاد باشیم؛ هنگامی که بزرگان نظام همچون سردار سلیمانی اعلام می کند که من دست رئیس جمهور را به دلیل مواضعش می بوسم و همچنین رئیس قوه قضاییه اعلام حمایت از مواضع رئیس جمهور می کند، تصمیم گرفتم که امضاء خود را پس بگیرم.
وی افزود: از طرفی نیز رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیری که با اعضای هیات دولت داشتند تذکراتی را به دولت مطرح کردند و همچنین دولت نیز تغییراتی را در کابینه خود اعمال کرد. از سوی دیگر دشمنی مانند آمریکا وجود دارد لذا شرایط ایجاب می کند که همگی با یک دیگر متحد باشیم.
هاشمی ادامه داد: در حال حاضر با سوال از رئیس جمهور به اهداف خودمان نمی رسیم؛ اما با همگرایی و وحدت با دولت می توانیم به اهداف مهم کشور دست پیدا کنیم.
نماینده مردم میان دوآب تصریح کرد: همگی به دنبال این هستیم که اقتصاد کشور بهبود پیدا کند و بهبود اقتصاد کشور هدفی است که با اقداماتی از قبیل سوال از رئیس جمهور به ثمر نخواهد نشست.
وی مشکلات ارزی کشور را وابسته به اقدامات آمریکا دانست و اظهار داشت: ۳ روز پیش رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد می خواهد بدون پیش شرط با ایران مذاکره کند بعد از آن شاهد بودیم که بلافاصله قیمت دلار کاهش پیدا کرد؛ لذا آن هایی که ادعا می کنند مشکلات کشور ریشه خارجی ندارد دچار خطا شده اند.
هاشمی در پاسخ به سوالی در رابطه با مطالبات اقتصادی مردم گفت: مطالبات مردم با ترمیم کابینه دولت رسیدگی می شود؛ ما نامه ای را با ۱۹۰ امضاء تنظیم کردیم و از رئیس جمهور خواستیم که تغییرات در کابینه را ادامه دهد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اذعان داشت: استیضاح وزرای اقتصادی دولت از جمله وزیر اقتصاد در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده است؛ ما از معاون اول رئیس جمهور موضوع تغییرات در کابینه را پیگیری کردیم و وی گفت تغییرات شروع شده در حال انجام است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۰۳ ق.ظ

دیدگاه


2 + = ده