فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه اروميه عنوان کرد

بصیرت و معرفت دینی رمز پیروزی جوانان در جنگ نرم

بصیرت و معرفت دینی رمز پیروزی جوانان در جنگ نرم

گروه خبر:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: آشنایی، بصیرت و معرفت دینی رمز پیروزی امروز جوانان در جنگ نرم است چرا که با تحقق این امر راه شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ادامه می‌یابد.
به گزارش آراز آذربایجان، علی حجازی‌فر در همایش بسیج عرصه سلامت در اوج اقتدار و صلابت که در سالن ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان رهبران نهضت ملی انقلاب بودند که در مقابل دشمن آزادانه، سرافرازانه و دور از وطن زیستند.
وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا مقام و منزلت شهدا را ارج نهاده و با یادآوری جنبش جهادی شهیدان، آرمان‌های آنان را در دفاع از کشور اسلامی ادامه دهیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تصریح کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس رویداد عظیمی در انقلاب اسلامی بود که تاثیر بسیاری در سرنوشت ایران بر جای گذاشت.
حجازی‌فر گفت: شهیدان علاوه بر دفاع از مملکت ایران به دفاع از عقاید اسلامی نیز پرداختند و به جهانیان ثابت کردند که کوچک‌ترین وابستگی به کشورهای خارجی نداشته و کشوری مستقل هستند.
وی ادامه داد: نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که اخلاص رزمندگان، فرهنگ جبهه و جنگ را به نسل جدید منتقل کنیم تا آموزه‌های فرهنگ ایثار و شهادت به فراموشی سپرده نشود.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارومیه افزود: جوانان، نوجوانان و نسل جوان باید با آموزه‌های جنگ، فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شده و در دستورات دینی و زندگی خود به کار گیرند.
حجازی‌فر بیان داشت: دفاع مقدس با فرهنگ دینی و با حضور ایثارگران و افراد گمنامی به دست آمد که از ولایت فقیه پیروی کرده و از رهبر خود اطاعت کردند.
وی با بیان اینکه دشمن با توسل به بسیاری از امکانات قصد راه‌اندازی جنگ نرم و تضعیف ملت ایران را دارد متذکر شد: امیدست جوانان امروز ادامه دهنده راه شهدا بوده و از فرهنگ دینی فاصله نگیرند.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارومیه اذعان داشت: آشنایی، بصیرت و معرفت دینی رمز پیروزی امروز جوانان در جنگ نرم است چرا که با تحقق این امر راه شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ادامه می‌یابد.
*نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: گسترش فرهنگ عفاف و حجاب باید از مدارس و دانشگاه‌ها شکل گرفته و نهادینه شود تا آموزه‌های دین، دینداری، دین‌مداری در جامعه امروز نمود و رواج یابد.
حجت‌الاسلام غلامرضا اسم‌حسینی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس روح متعالی و انسانی را در تمام عرصه‌های زندگی تبلور داده است.
وی افزود: خداوند متعال امامت را نظم‌بخش امت قرار داده و آن را دارای نقش محوری در توسعه و پیشرفت دین دانسته است.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تصریح کرد: امنیت، سازندگی، پیروزی انقلاب و آرامش کنونی ایران مرهون ازخودگذشتگی‌ شهیدان است.
حسینی به حدیثی از فاطمه زهرا (س) در خصوص اطاعت از اهل بیت (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: اطاعت از اهل بیت مایه امنیت در مقابل تفرقه است.
وی تصریح کرد: شناخت علم و توسعه تکنولوژی‌های برتر علمی گامی موثر در جهت داشتن نظامی کارآمد با نیروهای توانمند علمی در جامعه است.
حسینی گفت: از مهم‌ترین اقدامات درراستای تقویت بنیه دینی و نظامی کشور تشکیل صفوف نماز جماعت و جمعه است، زیرا توسعه این امر دژ مستحکمی در برابر نفوذ عقاید ملت غرب است.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: گسترش فرهنگ عفاف و حجاب باید از مدارس شکل گرفته و نهادینه شود، تا آموزه‌های دین، دینداری و دین‌مداری در جامعه امروز نمود و رواج یابد.

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۰۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۵:۰۱ ق.ظ

دیدگاه


پنج − 3 =