بسیج تجلی کامل بصیرت و پایداری است

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بسیج تجلی کامل استکبارستیزی، مقاومت، تدبیر و بصیرت، پشتکار و نظم، ایمان و اراده و استقامت و پایداری است.
نادر قاضی پور در گفت و گوی اختصاصی افزود: بسیج همواره با ایمان و اخلاص خود هراس را بر دل دشمنان حاکم ساخته و در سخت ترین شرایط پشتیبان کشور بوده است. وی اظهار کرد: تفکر بسیجی امروز الگوی مظلومان جهان شده است و چه بسا ملتهایی که با تاسی از سیره و تفکر بسیجی برای نابودی حکام جور مبارزه می کنند. این نماینده مجلس گفت: هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگ و دفاع جانانه بسیج را به یاد دارد و هنوز مناطق عملیاتی خاطره رشادت آنها را در دورانی که دشمن زبون و تا دندان مسلح کشور را آماج حمله های خود قرار داده بود به خاطر دارد. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد : بسیج پس از جنگ در عرصه ای دیگر برای سازندگی تلاش کرده و برای توسعه کشور فراتر از مسئولان حرکت کرد.
وی افزود: زنده نگه داشتن روحیه ایثار و فداکاری، جاری کردن احکام الهی، تقویت روحیه وحدت و انسجام مردم از وظایف بسیج در حفظ و پاسداری از اسلام است. وی بر لزوم بصیرت افزایی در بین آحاد جامعه تاکید کرد و گفت : اگر بصیرت افزایی در مردم ریشه دار شود مردم هر زمان که ضرورت ببیند خود وارد صحنه می شوند و اجازه نخواهند داد ضربه ای به انقلاب وارد شود. قاضی پور یادآور شد: بنابراین در این برهه از زمان وظیفه بسیج سنگین تر از گذشته شده اگر دیروز در سنگر و جبهه بود امروز در عرصه فرهنگی باید با تزریق فرهنگ دینی به ذهن نسل جوان فرصت هرگونه سوء استفاده را از دشمن بگیرد. وی افزود: بسیج نهادی مردمی است که از مردم و برای مردم است و در طول انقلاب وفاداری خود را به انقلاب و مردم نشان داده است.می کنند و از خدمات لازم برخوردارند در سایه تلاش بسیج است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۷:۰۰ ق.ظ

دیدگاه


شش × = 36