بستری شدگان کرونا در آذربایجان‌غربی پس از ۶ هفته همچنان سه رقمی است

بستری شدگان کرونا در آذربایجان‌غربی پس از ۶ هفته همچنان سه رقمی است

آراز آذربایجان– رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: بستری شدگان کرونا در آذربایجان‌غربی طی ۶ هفته گذشته همچنان سه رقمی بوده است.
جواد آقازاده افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۹۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شدند که از این تعداد، ۸۷ نفر معادل ۴۶ درصد در ارومیه بودند.
وی اضافه کرد: در این مدت همچنین شاهد ابتلای ۴۹۶ نفر در آذربایجان غربی به کرونا بودیم که نسبت به هفته های گذشته کاهش یافته است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار کرونایی نیز در استان بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.
آقازاده اظهار کرد: کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به هزار و ۱۶۴ نفر رسیده که ۵۴۸ نفر مشکوک بوده و ۶۱۶ نفر مبتلای قطعی هستند.
وی گفت: از کل بستری شدگان در آذربایجان غربی، ۲۳۴ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان بوده و ۴۹ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.
به گزارش ایرنا، تاکنون حدود ۱۶۳ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و چهار هزار و ۴۲۳ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۸ ق.ظ

دیدگاه


× هشت = 48