بزرگداشت درگذشتگان ایام کرونا مصداق همدلی مومنانه است

بزرگداشت درگذشتگان ایام کرونا مصداق همدلی مومنانه است

آراز آذربایجان- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بزرگداشت درگذشتگان ایام شیوع بیماری کرونا در استان، مصداق همدلی مومنانه است که امیدواریم با مساعد شدن شرایط بتوانیم مراسم باشکوهی در همه شهرستان‌ها به یاد این درگذشتگان برگزار کنیم.
محمدمهدی شهریاری همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) در ویژه برنامه بزرگداشت درگذشتگان ایام کرونا که در مسجد لطفعلی‌خان ارومیه ترتیب یافت، افزود: خانواده این درگذشتگان، ما را شریک غم خود بدانند.
وی با اشاره به اینکه امروز مدیریت کرونا در کشور روز به روز بهتر می شود و جایگاه ایران در جهان در مقایسه با بسیاری از کشورهای مدعی، درخور تحسین است، اضافه کرد: به مدد الهی و همراهی بی‌نظیر مردم، رسانه‌ها و مسوولان، امروز شرایطی به مراتب بهتر از بسیاری از کشورها به‌‎ویژه در بحث بهبود یافتگان داریم.
وی اظهار کرد: کارهای بزرگی در کشور در بحث مدیریت کرونا از جمله غربالگری و بیماریابی به همت تلاشگران عرصه سلامت و دیگر دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی انجام گرفته است.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مشخص نیست این بیماری چه زمانی خاتمه یابد، بیان کرد: باید یاد بگیریم با آن طبق دستورهای بهداشتی و رعایت فاصله گذاری هوشمند زندگی کنیم.
شهریاری با قدردانی از تلاش همه رسانه‌ها در آگاهسازی عمومی و برنامه یادبود حدیث صبر ابراز امیدواری کرد که با همراهی مردم در تداوم طرح فاصله گذاری هوشمند، روند زنجیره انتقال ویروس بیش از پیش محدودتر شود.
به جهت رعایت توصیه های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند، این برنامه بدون حضور عمومی برگزار و از صدا و سیما پخش شد.
تاکنون بیش از ۹۶ هزار نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده و افزون بر ۷۸ هزار نفر بهبود یافته اند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۴ ق.ظ

دیدگاه


هشت − 3 =