معاون امور عمران استانداري آذربايجان غربي:

برگزاری پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور در ارومیه

برگزاری پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور در ارومیه

گروه خبر: معاون امور عمران استانداری آذربایجان غربی از افتتاحیه پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور خبر داد.
به گزارش آراز آذربایجان هادی بهادری در نشست خبری اصحاب رسانه که در سالن جلسات حوزه عمرانی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این کنفرانس سبب ایجاد یک فضای سالم علمی در میان دانشجویان می‌شود.
وی ادامه داد: برگزاری چنین کنفرانس‌های علاوه بر آشنایی دانشجویان با یکدیگر می‌تواند در شناسایی و عرضه ظرفیت‌های علمی و پژوهشی بسیار موثر است.
بهادری با بیان اینکه فراخوان مقالات پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور از ابتدای اردیبهشت ماه تا ۱۰ مردادماه سال آغاز شده، ادامه داد: این کنفرانس به مدت سه روز در دانشگاه برگزار می‌شود.
معاون امور عمران استانداری آذربایجان غربی افزود: حدود ۳۰۰ نفر دانشجو، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان مقطع دکتری تخصصی برای همکاری با این کنفرانس اعلام آمادگی کردند.
وی گفت: با توجه به اینکه همه دانشجویان به دلیل بعد مسافت نمی‌توانند در این کنفرانس شرکت داشته باشند لذا فراخوان ثبت‌نام مقاله این کنفرانس به صورت غیر حضوری نیز صورت می‌گیرد.
به گزارش فارس، معاون امور عمران استانداری آذربایجان غربی به عنوان رئیس کنفرانس پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور انتخاب شده است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۵:۱۵ ق.ظ

دیدگاه


7 − یک =