برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ارومیه

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ارومیه

گروه گزارش: ورزش همگانی و برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در سلامت جسمانی و روانی افراد جامعه تاثیر به سزایی دارد و در این راستا به مناسبت هفته نیروی انتظامی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ۱۷ مهر ماه در ارومیه برگزار می‌شود.
به گزارش آرازآذربایجان، ورزش همگانی و برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در سلامت جسمانی و روانی افراد تاثیر به سزایی داشته و این سلامتی زمینه رشد و توسعه ابعاد مختلف جامعه را در پی خواهد شد.
انجام تحرکات جسمی منظم نه تنها به افزایش آمادگی جسمانی منجر می‌شود بلکه بر تقویت و شادابی روحی و روانی افراد جامعه تاثیرگذار است و گسترش و در حال حاضر ایجاد تحرک در جوامع شهری یک ضرورت محسوب می‌گردد.
با توجه به اینکه بخش عمده جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهد با اهمیت دادن به ورزش‌های پایه و همگانی ضمن نهادینه کردن ورزش در کشور به پشتوانه‌های خوبی در بعد ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز منجر خواهد شد.
یکی از فاکتورهای توسعه ورزش همگانی ایجاد انگیزه به شمار می‌رود تا مردم به سمت ورزش‌های همگانی جذب شوند و در این راستا برنامه‌ریزی صحیح توسط مسئولان و فراهم کردن امکانات مورد نیاز باید مدنظر قرار گیرد و در راستای نهادینه کردن ورزش همگانی در بین آحاد مردم بسترسازی و ایجاد تجهیزات برای ورزش کردن نیز باید مورد توجه باشد.
*برگزاری ۱۷۰ برنامه همزمان با هفته نیروی انتظامی در آذربایجان غربی
معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی آذربایجان_غربی گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی ۱۷۰ عنوان برنامه در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
سرهنگ علی ابراهیمی در جلسه هماهنگی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی از ۱۱ مهر ماه آغاز شده و به مدت یک هفته تا ۱۷ مهر ماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: هفته نیروی انتظامی با شعار »اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش« از شنبه ۱۱ مهر ماه تا جمعه ۱۷ مهر ماه در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود و هر کدام از مولفه‌ها در شعار امسال هفته نیروی انتظامی از ماموریت‌های پلیس محسوب می‌شود.
ابراهیمی با بیان اینکه ۱۷۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در استان پیش‌بینی شده، یادآور شد: از ۱۷۰ عنوان برنامه ۱۲۳ برنامه برون سازمانی و ۴۷ برنامه درون سازمانی است که در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: امسال هدف از برگزاری برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی جلب اعتماد و مشارکت عمومی در تامین امنیت و آرامش در جامعه و احساس امنیت در بین شهروندان و ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی است.
*برپایی نمایشگاه با ۲۲ غرفه همزمان با هفته نیروی انتظامی در ارومیه
وی با بیان اینکه همزمان با نخستین روز از هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح آذربایجان غربی برگزار شد، ادامه داد: برپایی نمایشگاه با ۲۲ غرفه طی هفته نیروی انتظامی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته نیروی_انتظامی است.وی افزود: این نمایشگاه طی هفته نیروی انتظامی صبح‌ از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب واقع در خیابان دفاع مقدس با حضور پلیس آگاهی، پلیس راهور پلیس فتا، پلیس مبارزه با موادمخدر و… برگزار می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی آذربایجان_غربی خاطرنشان کرد: ۱۰ مهر ماه همایش بزرگ کوه‌پیمایی قبل از آغاز هفته نیروی انتظامی در ارومیه برگزار شد.
*برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ارومیه به مناسبت هفته نیروی انتظامی
وی با بیان اینکه همزمان با آخرین روز از هفته نیروی انتظامی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ۱۷ مهر ماه روز جمعه برگزار خواهد شد، متذکر شد: این همایش از ورزشگاه تختی ارومیه تا بوستان ائللرباغی برگزار شد.
ابراهیمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای گسترش ورزش همگانی، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند: » من بارها توصیه نمودم ورزش همگانی را جدی بگیرید که نشاط جامعه و حوصله کار در سایه ورزش همگانی است«.
وی با بیان اینکه همایش پیاده‌روی خانوادگی در راستای ایجاد شور و نشاط در جامعه و سلامت پرسنل، خانواده و جامعه برگزار می‌شود افزود: اجرای برنامه رزمایش توسط همکاران یگان ویژه و برنامه‌های جنبی فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این همایش است.
این مسئول با بیان اینکه به قید قرعه جوایزی به شرکت‌کنندگان تعلق می‌گیرد، اعلام کرد: هر تعرفه شامل سه بخش است که بخش اول در اختیار خود شرکت‌کننده، بخش دوم در صندوق و بخش دیگر در محل ستاد همایش باقی خواهد_ماند.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی آذربایجان_غربی ادامه داد: شرکت‌کنندگان باید مشخصات خود را به صورت خوانا در محل‌های مورد نظر نوشته و تنها یک تعرفه در صندوق بیاندازد.
وی در پایان اظهار داشت: هدف از برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ایجاد تعامل دو سویه پلیس با آحاد مردم در حوزه‌های مختلف بوده و امید است با اجرای این برنامه‌ها وحدت و تعامل بین مردم و پلیس افزایش یابد.
*گسترش فرهنگ ورزش همگانی از اهداف ویژه برگزاری همایش پیاده‌روی است
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی، فریدون نوری در این جلسه اظهار داشت: گسترش فرهنگ ورزش همگانی از اهداف ویژه برگزاری همایش پیاده‌روی است.
وی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی در جامعه از ابعاد مختلف ضرورت دارد و کم‌هزینه‌ترین ورزش محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: تحقق جامعه سالم و پویا و حرکت به سمت چشم‌انداز ورزش همگانی و حضور حداکثری از اولویت‌های مورد نظر در برگزاری همایش‌های پیاده‌روی است.
ورزش همگانی و برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در سلامت جسمانی و روانی افراد تاثیر به سزایی داشته و این سلامتی زمینه رشد و توسعه ابعاد مختلف جامعه را در پی خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۳۱ ق.ظ

دیدگاه


2 − یک =