امام جمعه اروميه:

برنامه های دهه فجر پیوست فرهنگی داشته باشند

برنامه های دهه فجر پیوست فرهنگی داشته باشند

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی و امام جمعه ارومیه گفت: هر برنامه‌ای که برای دهه فجر برنامه ریزی شده به طور قطع باید پیوست فرهنگی داشته باشد.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در جلسه شئون فرهنگی ارومیه اظهار کرد: هر برنامه‌ای که برای دهه فجر برنامه ریزی شده به طور قطع باید پیوست فرهنگی داشته باشد و در این مورد از صاحب نظران استفاده شود.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های شاخص باید، برنامه‌های مهم را که پیوست تبیینی دارد بر عهده بگیرند و مأموریت خاص در مورد آن‌ها مشخص شود، افزود: اگر مردم عظمت ایام الله را درک کنند، در جهت حفظ آن تلاش خواهند کرد بنابراین لازم است این مسائل به مردم تبیین شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: عظمت ایام الله دهه فجر و انقلاب اسلامی که موجب شکستن هیمنه غرب و شرق شد، باید به مردم تبیین شود و در این خصوص همه ما وظیفه سنگینی داریم.
حجت الاسلام قریشی افزود: تلاش برای رسیدن به اهداف عالیه انقلاب و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه همه ماست، اینکه رهبر معظم انقلاب چفیه را از دوش خود برنداشته‌اند، نشان‌گر این است که ما در عرصه نبرد هستیم و باید این مساله به مردم تبیین شود.
وی با تاکید بر اینکه اصل این که چرا انقلاب اسلامی رخ داد، باید به مردم تبیین شود، اظهار کرد: باید این مسئله تبیین شود که در نقطه‌ای قرار گرفته ایم که کشورهای قلدر دنیا به خاطر قدرت کنونی ایران حاضر هستند پای میز مذاکره بنشینند وگرنه برخی کشورها دارای وضعیت معیشتی خوبی هستند اما استقلال ندارند و نوکر حلقه به گوش ابرقدرت‌ها هستند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: جریان و حادثه انقلاب، ایام الله است و برخی روزها خداوند نشانه‌های خود را بیشتر نشان داده و به ایام الله مشهور شده‌اند.
امام جمعه ارومیه افزود: انقلاب اسلامی ایران، شباهت زیادی به انقلاب حضرت موسی دارد چرا که با آن تسلطی که شرق و غرب به دنیا داشتند، یک روحانی شیعی با دستان خالی قیام کرد و حکومتی که در اختیار آمریکا بود را به نابودی کشاند.
در این جلسه در خصوص اقدامات لازم درراستای پاسداشت دهه مبارک فجر امسال بحث و تبادل نظر شد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۹:۱۱ ق.ظ

دیدگاه


9 − هشت =