برنامه راهیان نور به محض برطرف شدن مشکلات و موانع از سر گرفته می‌شود

برنامه راهیان نور به محض برطرف شدن مشکلات و موانع از سر گرفته می‌شود

آراز آذربایجان- فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: به محض برطرف شدن مشکلات و موانع برنامه های راهیان نور با قدرت و کیفیت در استان‌های غربی از سرگرفته می‌شود.
سرتیپ دوم پاسدار یعقوب سلیمانی همزمان با فرارسیدن روز ملی راهیان نور با صدور پیامی اظهار داشت: دفاع مقدس جلوگاه نصرت الهی و یکی از قله‌های افتخارآمیز انقلاب اسلامی است.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: این قطعه مهم تاریخ بشر، تفسیر آیات آسمانی در روی زمین بود و واقعه کربلا با حماسه‌ها و رشادت‌های شهیدان و رزمندگان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس، به زیباترین وجه به تصویر کشیده شد و گنجینه‌ای ارزشمند و مصونیت بخش برای انقلاب و نظام اسلامی به یادگار ماند.
یعقوبی تصریح کرد: زنده نگه داشتن معارف، مفاهیم، فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس بنابر فرمایش حکیمانه امام خامنه‌ای مدظله‌العالی کمتر از شهادت نیست.
وی خاطرنشان کرد: نشر این معارف و مفاهیم نسل‌های امروز و آینده کشور را برای تحقق اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی که زمینه‌سازی برای ظهور حکومت جهانی اسلام بر پهنه گیتی است، تربیت و توانمند خواهد کرد. کما اینکه در همین سال‌ها جوانان سرافراز میهن به تأسی از شهیدان دفاع مقدس در عرصه‌های گوناگون مورد نیاز کشور حضور یافته و حتی جان خود را نیز فدای اسلام و انقلاب کردند.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج یادآور شد: بدون شک «راهیان نور» بهترین بستر آشنایی نسل‌های مختلف به خصوص جوانان و نوجوانان کشور با دفاع مقدس است که به فرموده مقام معظم رهبری مدظله‌العالی: «یک فناوری است، یک فناوری قدرت نرم است. فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس است. جمهوری اسلامی در دهه هفتاد و هشتاد دشمن را در جنگ فرهنگی با راهیان نور شکست داد و …».
یعقوبی اضافه کرد: روز بیستم اسفندماه که در تقویم رسمی کشور «روز ملی راهیان نور» نامگذاری شده است، اینجانب این مناسبت ارزشمند که در حقیقت یکی از روزهای بزرگداشت انقلاب اسلامی است و یادآوری تقارن این روز با سالروز وفات شهادت گونه بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب کبری (س)، است را گرامی می‌دارم.
وی افزود: بدینوسیله از همه خادمین شهدا و دست اندرکاران عملیات فرهنگی و تربیتی راهیان نور به خصوص خادمین بسیجی و پاسداران حریم اسلام و انقلاب که زینب‌وار عمل می‌کنند و راه شهیدان را ادامه می‌دهند، صمیمانه قدرشناسی می‌کنم.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: از تمام دستگاه‌ها و نهادهای کشوری و لشکری می‌خواهم تا با نصب‌العین قرار دادن بیانات و فرمایشات نورانی رهبری حکیم انقلاب و با سیاست‌گذاری‌ هوشمندانه و برنامه‌ریزی صحیح و اصولی، بسترهای مناسب برای بهره‌مندی همه جامعه از این ظرفیت گران‌سنگ را بیش از پیش فراهم کنند و برای انتقال و انتشار حقایق و واقعیت‌های امیدآفرین و وحدت بخش این مقطع مهم تاریخ اسلام و انقلاب، نهایت تلاش خود را بعمل آورده و امکانات مادی و معنوی خود را در این راستا بسیج کنند.
یعقوبی تصریح کرد: سپاه و بسیج اعتلا و ارتقاء محتوا و اثربخشی بیش از پیش این برنامه را در دستور کار دارد و ضمن آرزوی سلامت و عافیت برای همه هموطنان در مبارزه با مشکلات و حوادث جاری کشور و به محض برطرف شدن موانع، به فضل الهی برنامه‌های راهیان نور را با قدرت و کیفیت بهتر از سر خواهد گرفت و با تمام امکان در استان‌های دفاع مقدس؛ یعنی در آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و هرمزگان؛ میزبان و پذیرای خیل علاقمندان و زائران سرزمین‌های نور خواهند بود.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۸ ق.ظ

دیدگاه


5 − = دو