- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

برق مصرفی دانشگاه ارومیه از طریق نیروگاه خورشیدی تامین می‌شود

Posted By admin On شهریور ۲۶, ۱۳۹۷ @ ۱۲:۵۲ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان-رئیس دانشگاه ارومیه گفت: با ساخت نیروگاه خورشیدی در داخل دانشگاه ارومیه، نیروی برق مصرفی این دانشگاه تأمین می‌شود.
رحیم حب نقی با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید به دانشجویان اظهار داشت: امسال هم طبق روال سال‌های قبل کمیته استقبال از دانشجویان جدیدالورود تشکیل شده و سعی شده تا این مراسم‌ها و این استقبال‌ها بهتر از دوره‌های گذشته باشد تا نواقص و ایرادات قبلی را نداشته باشد.
وی افزود: سعی شده است که از سیستم الکترونیکی به‌جای دستی استفاده شود تا خانواده‌ها هنگام ثبت‌نام احساس خستگی نکرده و با کوچک‌ترین مشکلی مواجه نشوند.
رئیس دانشگاه ارومیه با اعلام خبر ساخت نیروگاه خورشیدی در داخل دانشگاه ارومیه بیان کرد: در ورودی دانشگاه، نیروگاه خورشیدی نصب شده است که اولاً یک نماد علمی و نشانه‌ای از توانایی دانشگاه است و ثانیاً یک پروژه تحقیقاتی است چرا‌که می‌تواند ۲۰ درصد از برق مصرفی دانشگاه را تأمین بکند.
وی با یادآوری خرید تجهیزات جدید آزمایشگاهی تصریح کرد: در چند سال اخیر از بعد تجهیزات آزمایشگاهی، دانشگاه پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده و علی‍رغم مشکلات مالی در تمامی دانشکده‌ها تجهیزات نوین آزمایشگاهی خریداری شده تا از نظر کیفی نیز دانشگاه پیشرفت بکند.
حب نقی افزود: کارهای مربوط به راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ارومیه تقریباً رو به اتمام است و ان‌شاءالله این طرح هم به زودی با حضور مسئولان وزارتی افتتاح می‌شود.
وی در پاسخ به سؤال تسنیم درباره نگرانی خانواده‌ها از امکانات رفاهی دانشگاه ارومیه گفت: از نظر امکانات رفاهی دانشگاه در شرایط بسیار مطلوبی به‌سر می‌برد و خانواده‌ها نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.
رئیس دانشگاه ارومیه افزود: با کمک مسئولان مربوطه در معاونت دانشجویی، تمامی خوابگاه‌های دانشگاه از نظر امکانات جانبی نظیر موکت، یخچال، تخت‍خواب و دیگر لوازم جانبی نوسازی شده‌اند تا خوشبختانه از نظر کیفیت در جایگاه متوسط و متوسط به بالا بگیرند و از نظر تغذیه هم امسال تمامی وعده‌ها سه منوی غذایی دارند تا هر دانشجو بتواند غذای باب میل خود را با اختیار انتخاب بکند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a8%d8%b1%d9%82-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%db%8c%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%b7%d8%b1%db%8c%d9%82-%d9%86%db%8c%d8%b1%d9%88%da%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.