معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اعلام کرد

برف روبی ۲۲۵ کیلومتر از راههای آذربایجان غربی

برف روبی ۲۲۵ کیلومتر از راههای آذربایجان غربی

آرازآذربایجان-معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: راهداران به صورت شبانه روزی محورهای استان را زیرپوشش قرارداده و آماده ارائه خدمات بویژه در زمان بارندگی ها هستند.
ارسلان شکری افزود: طی دو روزه گذشته حورهای شمال استان درگیر بارش های پاییزی برف و باران بود که در تمام مدت بارش نزولات آسمانی راهداران نسبت به انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی اقدام کردند و ترددهای جاده ای بدون هیچ مشکلی انجام شد.
وی اظهار کرد: به‌محض شروع بارش برف در نقاط مختلف استان تیم‌های راهداری عازم نقاط برف‌گیر شده و در مسیرهای مختلف استان مستقر شدند تا از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری شود و عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی هم‌زمان آغاز شد تا از لغزندگی و بروز مشکل ناشی از آن جلوگیری شود.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به محورهایی که نسبت به عملیات برفروبی و نمک پاشی در آن ها اقدام شده است، عنوان کرد: در محورهای ماکو – چالدران، چالدران – خوی، خوی – سلماس، شوط – چالدران، سلماس – گردنه قوشچی، پیرانشهر – سردشت، سردشت – مهاباد و پیرانشهر – تمرچین ۱۹ دستگاه از ماشین آلات راهداری به همراه ۴۲ نفر از راهداران ۱۶۰ تن شن ریزی و نمک ریزی انجام داده و ۲۲۵ کیلومتر از راههای استان را در ۱۱ مقطع برف روبی کردند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵ ق.ظ

دیدگاه


هفت + 1 =