- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

برف راه ارتباطی ۵۰ روستای آذربایجان غربی را مسدود کرد

Posted By admin On بهمن ۲۰, ۱۳۹۸ @ ۱۱:۲۸ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آراز آذربایجان – مدیرکل راهنداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از مسدود بودن راه ارتباطی نزدیک به ۵۰ روستا در استان، به دلیل بارش برف و کولاک خبر داد.
ارسلان شکری با بیان اینکه در پی بارش سنگین برف از روز گذشته در استان به همراه وزش تندباد و کولاک هم اکنون راه ارتباطی ۵۰ روستا در چهار شهرستان استان مسدود است.
وی اضافه کرد: با وجود بارش شدید برف در ارومیه، تاکنون هیچ روستایی در این شهرستان بسته نشده و تلاش راهداران برای باز نگهداشتن راه‌های روستایی همچنان ادامه دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: راهداران نظیر از ابتدای اجرای طرح زمستانی در همه راه‌های استان مستقر هستند و با وجود سرمای هوا و بارش سنگین برف، مأموریت‌های خود را به‌خوبی انجام می‌دهند.
وی با بیان اینکه برف روبی در محورهای ارتباطی استان تداوم دارد عنوان کرد: اولویت راهداری اطمینان از باز بودن مسیرهای شریانی بعد بازگشایی و برف روبی محورهای روستایی است.
شکری اضافه کرد: از ۵۰ روستا ۳۰ روستا در شهرستان تکاب، ۹ روستا در شهرستان سلماس، ۱۰ روستا در شهرستان پیرانشهر و یک روستا در شهرستان چالدران مسدود است و رانندگان و مسافرانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور می‌توانند با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a8%d8%b1%d9%81-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7%db%8c-%db%b5%db%b0-%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%ba%d8%b1/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.