شهردار اروميه:

برف‌روبی ۵ هزار متر از خیابان‌های اصلی ارومیه

برف‌روبی ۵ هزار متر از خیابان‌های اصلی ارومیه

گروه خبر: شهردار ارومیه گفت: بیش از ۵ هزار متر خیابان‌ اصلی ارومیه در روزهای گذشته برف‌روبی و بازگشایی شدند.
به گزارش آراز آذربایجان محمد حضرت‌پور در سومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شهرداری ارومیه برگزار شد، به ارائه بخشی از عملکرد شهرداری در روزهای اخیر و اقدامات انجام شده در راستای بازگشایی مسیرها و خیابان‌های شهر پرداخت.
وی به اقدامات و همکاری‌های صورت گرفته توسط سازمان خدمات موتوری، پسماند و اتوبوسرانی ارومیه برای بازگشایی مسیرها و ارائه خدمات به آنها در روزهای برفی گذشته اشاره کرد و افزود: به حمد الی شاهد بارش سنگین و کم‌سابقه برف در ارومیه و شهرستان‌های همجوار بوده‌ایم و می‌توان گفت شهرداری ارومیه در روزهای گذشته با ترافیک بار کاری وسیع روبرو بوده است.
حضرت‌پور تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی از روزهای قبل از آغاز بارش شهرداری ارومیه طی برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده آمادگی خود را برای تسهیل عبور و مرور و بازگشایی خیابان‌ها و به ویژه نقاط پرتردد و حادثه‌خیز شهر در روزهای برفی داشته است.
وی افزود: از نخستین ساعت بارش برف در ارومیه، با نمک‌پاشی و برف‌روبی معابر اصلی و تقاطعات غیر هم‌سطح در تلاش بوده‌ایم تا شاهد انسداد هیچ یک از خیابان‌های اصلی شهر در روزهای بارندگی نباشیم که با زحمات کارکنان و کلیه پرسنل شهرداری این اتفاق نیز محقق شد.
حضرت‌پور با اشاره به اینکه عملیات برف‌روبی در بسیاری از معابر پرتردد زیر ۱۶ متر نیز صورت گرفته است، گفت: در ۲۴ ساعت نخست بارندگی، برای ارایه خدمات اورژانسی و فوری به مردم، خیابان‌های اصلی را در کمترین زمان ممکن با همکاری دستگاه‌های مرتبط بازگشایی کردیم.شهرداری ارومیه با اشاره به وجود ۲۴۰ خیابان بالای ۲۴ مترمربعی در ارومیه، گفت: در طول ۲۴ ساعت از آغاز بارش برف در ارومیه بیش از ۵ هزار متر از معابر اصلی و خیابان‌های شهر برف‌روبی و بازگشایی شدند.
وی با اعلام اینکه در طول ۷۲ ساعت گذشته، ۵۰ دستگاه کامیون به طور ۲۴ ساعته به جمع‌آوری برف‌ها از سطح معابر و خیابان‌های شهر بکار گرفته شده‌اند، افزود: بیش از ۲۰ دستگاه گریدر برف‌روب، ۱۵ دستگاه لودر و ۱۲ دستگاه دبل اسکرو نیز برای این منظور بکار گرفته شد.حضرت‌پور با اشاره به مثبت ارزیابی کردن عملکرد واحدهای تابعه در روزهای گذشته برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم به ویژه در زمینه وسایط حمل و نقل عمومی، از عملکرد اتوبوسرانی در طی روزهای گذشته ابراز خرسندی کرد و گفت: البته عملکرد تاکسیرانی در این روزها قابل رضایت نبوده و با متخلفان برخورد خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم عملیات به علت بارش سنگین برف، اقدامات صورت گرفته در برخی مناطق به کندی پیش رفته است و شهرداری در تلاش است تا برای تأمین رفاه و آسایش مردم تمام اقدامات لازم را انجام دهد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۵:۴۷ ق.ظ

دیدگاه


6 − چهار =