رييس کل دادگستري آذربايجان ‎غربي:

برخورد جدی و بدون اغماض با مدیران متخلف را آغاز کرده‌ایم

برخورد جدی و بدون اغماض با مدیران متخلف  را آغاز کرده‌ایم

گروه خبر: رییس کل دادگستری آذربایجان‎غربی گفت: برخورد جدی و بدون اغماض با مدیران متخلف را آغاز کرده‌ایم.
به گزارش آراز آذربایجان، ناصر عتباتی در مراسم تکریم و معارفه بازرس کل استان آذربایجان‌غربی که با حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور و جمعی از مقامات و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: پیش‌یابی و پیشگیری از فساد موضوع مهمی است که سازمان بازرسی در این زمینه نقش مهمی دارد.
وی افزود: در صورت تحقق موضوع پیشگیری از فساد، شاهد کاهش هزینه‌های مقابله با فساد خواهیم بود که همین امر به آرامش روانی بیشتر منجر می‌شود.رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: آنچه در جامعه به عنوان مطالبه عمومی مطرح است، برخورد جدی و بدون اغماض با مدیران متخلف در حوزه‌های مختلف است. در این زمینه شاهد اقدامات مناسب و روشنی از سازمان بازرسی و دستگاه قضایی در استان هستیم که باید این مسیر با قدرت بیشتری ادامه یابد.وی ادامه داد: در صورت وجود ساز و کار و روش‌های نظارتی و دقت نظر از جانب مراجع نظارتی، امروز شاهد پرونده‌هایی نظیر مدیریت شهری با این حجم از تخلفات نبودیم. نقش ویژه بازرسان و سازمان بازرسی در چنین پرونده‌هایی بیش از پیش مشخص و بارز است که باید به آن توجه شود.در ادامه این مراسم، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی هم در سخنانی با اشاره به لزوم پیشگیری و نیز برخورد با منافذ فساد در دستگاه‌های اداری، گفت: ابتدا باید نسبت به پیشگیری از فساد اقدام کرد و سپس به دنبال برخورد بود. این موضوع مهمی است که سیاست پیشگیری در خصوص فسادهای رخ داده به چه شکلی باشد.
رضا ابراهیمی ابراز داشت: سازمان بازرسی در موارد متعددی که مدیران با مشکل در خصوص اجرای قانون مواجه هستند، وارد شده و نسبت به اصلاح وضعیت و نیز بهبود روند اقدام کند تا شاهد فسادهایی در سطح مدیران و نیز دستگاه‌های اجرایی و خدماتی نباشیم.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۵ ق.ظ

دیدگاه


− 6 = سه