برخورد با متجاوزان عرصه های ملی نیازمند همکاری همگانی است

برخورد با متجاوزان عرصه های ملی  نیازمند همکاری همگانی است

گروه خبر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: برخورد با متجاوزان عرصه های ملی در استان نیازمند همکاری همگانی دستگاه‌های مرتبط است.
علی پیرمرادی در آیین تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی افزود: ما در این راستا عزم راسخ داریم تا با همکاری‌های تنگاتنگ و همدلی همدیگر تحت هر شرایطی با متجاوزان به عرصه های ملی و انفال برخورد قاطعانه داشته باشیم.وی اضافه کرد: این امر بدون همکاری و همراهی دستگاه‌های مرتبط، نیروی انتظامی و یگان حفاظت میسر نمی‌شود.پیرمرادی اظهار کرد: آذربایجان غربی دو میلیون و ??? هزار هکتار مرتع دارد که با توجه به این میزان وجود عرصه ملی، حفاظت از مهم‌ترین ارکان اصلی اداره کل منابع طبیعی به شمار می‌رود.مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی افزود: حضور نیروهای نظامی و انتظامی در درون مجموعه سازمان جنگل‌ها به ویژه اداره کل منابع طبیعی استان، قوت قلبی برای حفاظت و صیانت از انفال الهی می‌باشد که باید قدر این نعمت را بدانیم.
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور هم گفت: بهره گیری از ظرفیت مردمی از عوامل مهم حفظ منابع طبیعی در کشور است که باید در این خصوص گام‌های اساسی برداریم.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۴:۱۰ ق.ظ

دیدگاه


هفت × = 35