برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در ارومیه تشدید می‌شود

برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در ارومیه  تشدید می‌شود

گروه خبر: فرماندار ارومیه از برنامه‌ریزی برای تشدید برخورد با ساخت‌و‌ساز غیر‌مجاز در ارومیه خبر داد و گفت: نظارت و برخورد با متخلفان گامی مهم در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی است.
به گزارش آراز آذربایجان،علیرضا ملامحمدی‌زاده ،با اشاره به ضرورت نظارت بر تصرف غیرقانونی اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز اظهار داشت: شناسایی افراد متخلف‌ در عرصه ساخت و سازهای غیرمجاز به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار دارد و برخورد قاطع و قانونی با عاملان تشدید می‌شود.
وی با بیان اینکه ساخت‌وساز غیرمجاز علاوه‌ بر آسیب به سیمای شهر، از نظر فنی نیز به جهت عدم استحکام و ساخت غیراصولی، جان شهروندان را به خطر می‌اندازد افزود: از دیرباز در ارومیه بحث برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز وجود داشته اما خروجی لازم به دست نیامده است و برای تحقق این مهم نیازمند همراهی همه دستگاه‌های متولی هستیم.
فرماندار ارومیه بر قانون‌مداری و اهتمام ویژه دستگاه‌های ذی‌ربط در برخورد با هر گونه عملیات ساخت‌وساز غیرمجاز تاکید کرد و گفت: امسال به صورت ویژه بحث برخورد با این ساخت و سازهای غیر مجاز انجام می‌شود.
وی از صاحبان املاک خواست قبل از انجام هرگونه اقدام عمرانی و عملیات ساخت‌ و ساز از جمله تخریب، تعمیر، تعویض سقف و دیوار چینی به شهرداری و واحد مربوطه مراجعه و مجوزهای لازم را اخذ کنند.
ملامحمدی زاده ، بیان کرد: باید تلاش کنیم که از ابتدا ساخت و سازهای غیر مجاز صورت نگیرد چرا که اگر چراغ خانه ای روشن شد امکان تخریب آن کاهش می‌یابد.
فرماندار ارومیه با اشاره به تشدید برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق حاشیه‌نشین ارومیه، عنوان کرد: اکنون حاشیه نشینی سبب بزهکاری‌، مشکلات اجتماعی و سرقت‌های مختلف شده است و کنترل وضعیت را دشوار کرده است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۰۲ ب.ظ

دیدگاه


1 × نُه =