بخشی از فشارهای اقتصادی مردم ناشی از ضعف مدیریت_ها است

گروه خبر:ارومیه – نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امروز بخشی از فشارهای اقتصادی مردم ناشی از تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و همچنین ضعف مدیریتها است.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهارکرد: باید جوانان کشور در جریان حوادث نظام و اندیشه‌های والای خمینی کبیر و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی و پیشرفتهای کشور قرار گیرند.
وی بر لزوم الگوگیری از مرام سیاسی و منش اجتماعی حضرت زهرا (س) وتبیین دستاوردها و بزرگداشت باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: باید با تدابیر اعلام شده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم و اقتدار خود را به نمایش بگذاریم.
امام جمعه ارومیه در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود و دهه فجر طلیعه این انقلاب بزرگ است، انقلاب اسلامی ایران را الگوی همه نهضت‌های آزادی بخش جهان دانست و بر تبیین دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کرد.
قریشی همچنین با اشاره به اینکه حجاب موجب پیشرفت بانوان می‌شود، اظهار کرد: بانوان در خانواده محور هستند و خانواده مقدس‌ترین و پر برکت ترین مبنا و نهاد است که انسان تربیت می‌کند.
وی با بیان اینکه تشکیل خانواده از نشانه‌های لطف و عظمت خداوند متعال است و مقام زن در آن به عنوان محور خانواده است ادامه داد: خانواده در غرب رو به افول است و فرزند آوری امروز طبق سخنان رهبری یک وظیفه مهم بوده و ارزش زنان خانه دار از همه والاتر است.
امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بر لزوم آشنایی با سیره عملی ان حضرت تاکید کرد و گفت: خانواده‌ها باید از مرام سیاسی و منش و رفتار اجتماعی ایشان درس بگیرند و همه باید تلاش کنیم تا در تمام عمر خود فاطمی زندگی کنیم
وی دشمن شناسی به موقع حضرت زهرا (س) را یکی از ویژگی‌های بارز آن حضرت برشمرد و عنوان کرد: ایشان به خوبی درک کرد که چه کسی اسلام را هدف قرار داده و چه کسی مدافع اسلام است
امام جمعه ارومیه، درادامه گفت: حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) و فرزندان گرامی آنان نمونه عالی یک خانواده اسلامی است که الگوبرداری از همراهی و همدلی آنان می‌تواند جامعه اسلامی را به اوج برساند.وی در ادامه با دروغ واضح خواندن ادعای کسانی‌که حجاب اسلامی را مانع پیشرفت و رشد زنان در جامعه می‌دانند گفت: مساله حجاب، بانوان را از خودنمایی‌های بی بند و بار نجات و سبب پیشرفت بانوان می‌شود.
قریشی عنوان کرد: خانواده مقدس‌ترین واحد بنیادین جامعه و کانون اصلی رشد و تعالی انسان بوده و تربیت و عواطف اجتماعی است و تشکیل خانواده نیز یکی از نشانه‌های پروردگار متعال است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱:۴۲ ب.ظ

دیدگاه


× 2 = هشت