- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

با متخلفان فروش آرد یارانه‌ای برخورد خواهد شد

Posted By admin On مهر ۶, ۱۴۰۱ @ ۸:۲۷ ق.ظ In اخبار ویژه | No Comments

گروه خبر:معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: هیچگونه مماشاتی با افرادی که اقدام به فروش آزاد آرد یارانه‌ای کنند، نخواهیم داشت و برخورد جدی و برابر قانون با آنها در این راستا انجام خواهد شد.
به گزارش آراز آذربایجان، جواد کرمی در جلسه تنظیم بازار با بیان اینکه نوع جریمه متخلفان فروش آزاد آرد یارانه‌ای تغییر می‌کند، اظهار کرد: در همین راستا اقدامات بازدارندگی جدیدی اعمال می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه نانوایی‌های آزاد پز باید تعیین تکلیف شوند، افزود: پس از راه اندازی سامانه آراد و ارائه خدمات به آزادپزها، به یک ثبات قیمت در نانوایی‌های آزاد پز خواهیم رسید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی ادامه داد: پس از راه اندازی این سامانه عملا باید توزیع و فروش نان یارانه‌ای در سوپری‌ها متوقف شود.
وی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های هوشمند سازی یارانه نان در آذربایجان‌غربی، اضافه کرد: با همکاری همه جانبه دستگاه‌های مرتبط در این استان، دستگاه‌های کارتخوان هوشمند در واحدهای نانوایی توزیع و نصب شده است.
کرمی با تاکید بر فرماندهی واحد در بازرسی از واحدهای نانوایی، گفت: دستگاه‌های ذیربط در بازرسی از واحدهای نانوایی باید هم افزایی لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه هیچ کمبودی در توزیع گوشت مرغ در استان وجود ندارد، یادآور شد: قیمت مرغ در آذربایجان‌غربی قیمت به نسبت کمتری نسبت به استان‌های همجوار دارد و هیچ مشکلی در تامین تقاضای بازار نیز وجود ندارد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%aa%d8%ae%d9%84%d9%81%d8%a7%d9%86-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a2%d8%b1%d8%af-%d9%8a%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%a7%d9%8a-%d8%a8%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.