با برهم زنندگان امنیت سلامت جامعه برخورد قانونی می‌شود

گروه خبر: رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: دستگاه قضایی با افرادی که امنیت بهداشت و سلامت مردم را به مخاطره بیندازند؛ وفق قانون برخورد می‎کند.
علی اکبر گروسی در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی گفت: از کادر پرتلاش جهادی و انقلابی درمان استان که تلاش‌های شبانه روزی داشته اند نهایت تشکر و سپاس را دارم.
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: تامین سلامت مردم هیچ کمتر از تامین امنیت مردم نیست و کار جهادگران عرصه سلامت در مبارزه با کرونا در تاریخ کشور خواهد درخشید.
وی در ادامه گفت: کار درمان کار مقدس و الهی است و اصلاً با کار‌های دنیایی قابل مقایسه نیست به گونه‌ای که جان دادن در راه تامین سلامت و بهداشت مردم شهادت محسوب می‌شود و جایگاه شهید را برای مردم دارد.
گروسی افزود: الحمدالله کشور ما در سایه تلاش‌های کادر درمان در دنیا کاری کم نظیر انجام داده و نتایج بسیار ارزشمندی حاصل شده که مورد تقدیر بهداشت جهانی و بسیاری از کشور‌های دنیا قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه باید مبارزه با ویروس کرونا با شدت و حدتی که اکنون وجود دارد ادامه یابد گفت: این ویروس ناشناخته است و باید ما و همه مردم در کنار ستاد مبارزه با کرونا قرار گیریم و با رعایت بهداشت فردی و فاصله اجتماعی تا شکست کامل کرونا کوتاهی نکنیم.
این مقام قضایی تاکید کرد: دستگاه قضایی استان در کنار ستاد هست و اگر خدای نکرده افرادی امنیت بهداشت و سلامت مردم را به مخاطره بیندازند وفق قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد. امروز برای تشکر و تقدیر از زحمتکشان عرصه سلامت آمده ایم که همراهی و همدلی و حمایت دستگاه قضایی استان را با شما بزرگواران ابلاغ کنیم.
در این دیدار آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تشکر از حمایت دستگاه قضایی از قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا گزارشی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با کرونا ارائه و گفت: پیام بهداشتی از اولین روز‌ها در سراسر استان از طریق شبکه بهداشت اطلاع رسانی شده است.
آقازاده ادامه داد: در مورد مبارزه با ویروس کرونا اقدامات زیادی انجام شده است. تخت‌های آی سیو تخلیه و در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت و بیماران خاص و دیابتی نیز کاملاً تحت کنترل قرار گرفته اند چرا که ویروس کرونا به این عزیزان خطرات زیادی دارد.آقازاده از استانداری ارتش، سپاه و دادگستری و اکثر مجموعه‌ها و ارگان‌های دولتی و مردمی که در جریان مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی را یاری کردند تشکرد کرد و گفت این ارگان‌ها پشتوانه بسیار محکمی برای ما که در خط مقدم بودیم محسوب می‌شوند و واقعاً دلگرمی زیادی به مجموعه بهداشت و درمان استان دادند.
در ادامه دیدار که حبیبی دادستان مرکز استان نیز حضور داشت با اشاره به نعمت سلامتی اشاره کرد و گفت: برابر احادیث ۲ نعمت برای انسان وجود دارد که مجهول است، یکی امنیت و دیگری سلامت. امروز با بروز ویروس کرونا قدر این دو نعمت را بخوبی لمس کردیم. مردم قبل از این ویروس قدر سلامت خود را نمی‌دانستند ولی اکنون دریافته اند که چه قدر این نعمت سلامت ارزشمند بوده است و نعمت دیگر امنیت هم بدین گونه است.وی افزود: امنیت اجتماعی که در کشور شاهد آن هستیم حاصل تلاش دستگاه قضایی و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی کشور هست که برای هر دوی این‌ها در کشور زحمات زیادی کشیده می‌شود همچنین در جریان کرونا اقدامات مهمی برای مبازره با محتکران و متخلفان در دستگاه قضایی استان انجام شده است که همگی در جهت سلامت مردم عزیزمان است.به گزارش آراز آذربایجان به نقل ازمیزان ،در پایان این دیدار، گروسی پیام تقدیر و تشکر خود و تمامی دست اندرکاران دستگاه قضایی استان را از اقدامات کادر بهداشت و درمان که در مبازره با ویروس کرونا با فداکاری و از خود گذشتگی تمام تلاش خود را در ریشه کن نمودن این ویروس را تقدیم آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹ ق.ظ

دیدگاه


3 × نُه =