باید شخصیت سردار سلیمانی جهانی و ماندگار شود

باید شخصیت سردار سلیمانی جهانی و ماندگار شود

آراز آذربایجان-نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید ظرفیت و شخصیت سردار سلیمانی جهانی و ماندگار شود.
حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۱۷ دی ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم‌ فهمیم ، بصیر ، هوشمند و قدردان استان در مراسمات بزرگداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی با بیان اینکه سردار سلیمانی نماد بی بدیل مکتب توحیدی اسلام و تشیع است، اظهار کرد: باید ظرفیت و شخصیت سردار سلیمانی جهانی و ماندگار شود و همه باید قدردان نعمت های الهی همچون فداکاری های سردار سلیمانی باشیم.
وی با بیان اینکه ملت ایران پای این انقلاب و نظام ایستاده اند، افزود: این ملت در عرصه های مختلف نشان دادند که یک ملت مقاوم هستند و پای آرمان خود؛ انقلاب و پیمان خود با شهدا ایستادگی می کند.
حجت الاسلام قریشی با اشاره به مسئله ازدواج و فرزندآوری در جامعه امروز گفت: در مباحث جمعیتی نگاه فرهنگی تاثیر گذارترین روند را در ترغیب جامعه برای ازدواج و فرزند آوری خواهد بود.
امام جمعه ارومیه ادامه داد: یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی ترویج فرهنگی ازدواج و تکثیر نسل است و باید متولیان امور در راستای عمل به مفاد ۱۴ گانه سیاست های جمعیتی مقام‌معظم رهبری بصورت جدی وارد شوند.
وی تاکید کرد: مصوبات شورای فرهنگی در زمینه گذر فرهنگی ارومیه و مسائل دریاچه ارومیه باید عملیاتی شود و محدود به گفتگوها و بخش نامه ها نباشد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹ ب.ظ

دیدگاه


+ شش = 8