مسئول حوزه‌هاي علميه مياندوآب:

باید مجلس دهم مقابل توطئه نفوذ مقاومت کند

باید مجلس دهم مقابل توطئه نفوذ مقاومت کند

گروه خبر:مسئول حوزه‌های علمیه میاندوآب گفت: باید مجلس دهم مقابل توطئه »نفوذ« دشمنان نظام مقاومت کند.
حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده در گفت‌وگو با آرازآذربایجان، اظهار داشت: حوزه‌‌های علمیه نیز در زمینه روشنگری و بصیرت‌افزایی بین اقشار مختلف مردم مسئولیت ویژه‌ای بر عهده دارد.
این مسئول گفت: باید مجلس دهم مانند سایر ادوار گذشته مقابل توطئه نفوذ دشمنان نظام ایستادگی کند و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه در هفتم اسفند ماه ضمن تقدیر از اقشار مختلف جامعه برای حضور حداکثری در این آئین ادامه داد: برگزاری آئین عبادی و سیاسی انتخابات با مشارکت آحاد مردم نشان‌دهنده ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی در راه شهداء و امام خمینی است.
این مسئول با اشاره به اینکه نه‌تنها ملت ایران اسلامی بلکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز نسبت به انتخابات مورد اشاره حساس بودند، خاطرنشان کرد: در طول ۳۷ سال گذشته با نقشه‌ها و دسیسه‌های متعدد به دنبال تاثیرگذاری بر کشور ما بودند که همه این توطئه‌ها خنثی شده است.
امام جمعه میاندوآب با ابراز امیدواری از اینکه مجلس متدین، متعهد و شجاع تشکیل شود، تا اینکه نمایندگان مردم در خانه ملت برای تقویت عزت و اقتدار ملی با عزم راسخ گام بردارند، بیان داشت: مجلس دهم باید مقابل زیاد‌‌ه‌خواهی‌های دشمنان به معنای واقعی کلمه ایستادگی کند.
وی بر ضرورت هوشیاری ملت و مسئولان همین طور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای پرهیز از استفاده ادبیات سیاسی دشمنان تاکید کرد و گفت: باید با آگاهی بصیرت‌افزایی و بصیرت‌بخشی برای خود و جامعه رو به جلو گام برداشته شود.
این مسئول یکی از نکات حائز اهمیت را دغدغه‌ رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ دانست بیان داشت: نفوذ را نباید به این ترتیب تعبیر کنیم که ایران اقتدار خود را از دست داده و آمریکا از مرزهای جغرافیایی کشور برای تسلط بر ما و منابع ما عبور خواهد کرد.
مسئول حوزه‌های علمیه میاندوآب در ارتباط با مفهوم نفوذ و دامنه سیطره آن، گفت: نفوذ دشمن به بدنه نظام اسلامی زمانی تحقق خواهد یافت که یک عده انسان ناآگاه و غافل حرف‌های دشمن را در کشور تکرار کنند که ما باید توام با هوشیاری مقابل این‌گونه مسائل رفتار کنیم.
وی با بیان اینکه افراد مورد تمجید دشمنان نظام اسلامی باید مقابل این قبیل تعریف و ستایش‌ها ایستاده و از دشمن اعلام برائت کنند، در غیر این صورت افراد مورد اشاره نفوذی محسوب می‌شوند، بیان داشت: حوزه‌های علمیه در زمینه بصیرت‌افزایی و روشنگری بین اقشار مختلف مردم از نقش کلیدی برخوردار هستند.
این مسئول با اشاره به اصطلاحات به کار رفته توسط دشمنان نظام مبنی بر تندرو و میانه‌رو اضافه کرد: چنانچه دفاع از انقلاب اسلامی، نظام و ولایت فقیه تندروی است، همه ملت بزرگ ایران اسلامی تندرو هستند، به میانه‌روی هم باوری نداریم.مسئول حوزه‌های علمیه میاندوآب با اشاره به تعریف میانه‌روی مبنی بر سازش با دشمن دست کشیدن از آرمان‌ها و اهداف، خاطرنشان کرد: ما هیچ وقت جهت خوشایند دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر میانه‌روی قدم نخواهیم زد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۰ ق.ظ

دیدگاه


8 × دو =