باید مجاهدت های سردار سلیمانی تبیین شود

گروه خبر: معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: بیش از ۹۰عنوان برنامه در دهه بصیرت ومیثاق با ولایت دراستان اجرا می شود.
سرهنگ نجمی در نشست خبری بااصحاب رسانه که در سالن جلسات سپاه برگزار شد، افزود: در دهه بصیرت و میثاق با ولایت بیش از ۹۰ عنوان برنامه بیشتر به صورت مجازی در سطح استان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی یک اسطوره در کشور است، تصریح کرد: باید تلاش شود زندگی نامه و مجاهدت های سردار سلیمانی در شاهنامه انقلاب اسلامی آورده و تبیین شود تا باعث ماندگاری اسطوره های انقلاب اسلامی در اذهان شود.
سرهنگ نجمی با تاکید براینکه در زمان شیوع ویروس کرونا در استان ۳مرحله کمک مومنانه در استان توسط سپاه برگزار شده است، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۶۷۵هزار بسته کمک معیشتی دربین افراد نیازمند استان توزیع شده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی درخصوص اهم برنامه های سپاه شهدا استان دردهه بصیرت ومیثاق با ولایت نیز خاطر نشان کرد: برگزاری یاد واره شهدا در پایگاه های بسیج استان، پویش گسترده خدمات مومنانه به نیابت از شهید سلیمانی، دیدار با خانواده شهدای مقاومت و سلامت، پویش نذر خون، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت دهی، برگ

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۲ ب.ظ

دیدگاه


چهار + = 5